Tay's Web Diary

星期二, 6月 26, 2007

Fun / Gadget Stuff --- 唔制呀! 俾我gum啊!

img from Bandai
img from Bandai細個果陣時, 每逢知道爸媽會買D玻璃野(即係花樽, 杯杯碟碟)番屋企, 我和兩個姐姐都會又期待又興奮.
爸媽一回家, 大家都會爭著去開那個裝著杯杯碟碟o既箱, 不過, 唔係為o左去睇看果D杯杯碟碟, 而是去爭著拿那些保護用的PopPop紙, 大家有時更會爭到打交(或被阿媽打)tim, 不停喊著"唔制呀! 俾我gum啦! 俾我gum啦!!", 好似大家非把全部泡泡gum穿才滿足, 都唔知點解咁鍾意gum!!?? 大過o左之後, 望到呢d PopPop紙, 都會多手gum兩o下! :)

各位你地細個時, 係咪都好似我咁? 見到d PopPop紙, 都會gum兩o下?

依家大家唔洗爭著gum啦~ BanDa_ 出o左一個叫做PuchiPuchi (プチプチ)o既小玩兒!
大家可以盡情咁gum呢個會冇限復活o既小型PopPop紙!! 不過, 又怕d PopPop聲悶親你, 如果你按到一百o下d PopPop聲會轉成放屁, 狗叫, 門鈴聲 ...!!
有五好種顏色, 日本九月中有得買, 承惠819円/税込!!! :D
另一個offical site
^_____^


Start from 2006 ... Free Counter
.__.

5 則留言:

Oldman 說...

It seen no one teach us ... but all kids will done same thing !
Pop Pop Pop ! Ha Ha Ha !
:D

匿名 說...

me too la !!! now, still like it ~
Do you know why ? 手感好,聲音美...

Unknown 說...

haha, 真係好搞笑, 原來個個都係咁~~
"手感好,聲音美", 好中文!
我諗真正答案要搵兒童心理學家來解說吧!
:)

manyan 說...

我真係好想買呀!!
係咪淨係係日本有得買呀?

Unknown 說...

ManYan, 你好! (不過, 我估唔到你係邊個)
我都想買, 不過, 係生產商BanDie o既網上, 佢地話日本最快都要去到九月下旬先有得買, 我諗香港最快都要十一, 二月先有得買lu~~