Tay's Web Diary

星期一, 12月 07, 2009

TayThink / Travel / Toto --- 東京蜜月の旅 | Day 2 --- Part 1

係朦朦朧朧既睡夢中, 從耳邊聽到迪士尼的音樂, 仲以為發緊夢添~ 不過,一看鐘,原來已經係7點半, 又到起身既時候啦!

是日作戰地點係東京迪士尼海洋 Disney Sea!!

其實,本來今日會幾得意! 因為,我地約左阿媽同家姐佢地係SEA度見面,跟著可以一齊玩添!! 係! 我地真係想喺SEA既大門口會合!!! 哈哈!!

其實,我地結婚之後既果一日阿媽佢地一早就跟團黎左東京,原本我地既完美計劃係今日一齊玩,家姐仲安排好晒成個遊海洋既行程!! 不過,由於佢地個團臨時更改行程,佢地已經玩左迪士尼,依家(今日)係富士急,我地join唔到一齊玩lu~ 不過都冇所謂啦! 一齊玩有一齊玩既開心玩法, 自己又有自己玩既開心玩法,呢個可能就係迪士尼好玩既秘密,哈哈!! XD

我地冇book迪士尼酒店既早餐,一來覺得如果要食酒店既早餐就要慢慢嘆冇咁既時間,二來唔會平,三來冇BOOK,唔想白去同等位,四來酒店旁邊有個咁大既商場一定揾到野食o既~ :D

咁我地帶齊裝備相機同新買既腳架出去,我地會搭Disney Resort Line(酒店送既3-day 免費 pass)去SEA,途中我地經過火車站旁一間細細既咖啡店,裡面傳來陣陣既咖啡香,我地睇下個MENU都OK,咁就坐低先食左個早餐先~ 估唔到呢個三文治早餐會咁好味又醒神,因為佢地搽左一層薄薄既芥末醬! 再加上一杯唔錯既咖啡,醒晒!!! o^_____^o

由於我地係坐既位置係背著個門口, 我地食完個早餐扲轉頭見到店外完來已經人山人海,大排長龍! 估唔到呢間野原來咁受歡迎!? 哈哈!

去到火車站已經感受到日本人對迪士尼既熱情, 場面墟冚! 好彩我地喺香港已經買左飛,所以唔洗排隊買, 只係排隊入場~ 不過,都係好多人~ =.=" 如果今日係假日真係唔知會係點!?

我地早左10幾廿分鐘排列等入場,有一個負責安檢,大該4、50歲既保安叔叔,不停叫大家耐心等待好快可以入場...(我估係), 排我前面既日本o靚仔就頂唔順當張安檢枱係瞓覺枱,又瞓又玩 ... 各人都悶到要爆既時候 ...

估都估唔到...

突然間,果位保安叔叔真係要爆啦! 佢大聲講左一輪正經既日文(我仲以為佢"醒"個o靚仔, 同個個人都冇乜反應),點知佢蹹完一輪就立即跳起舞上黎個o靚仔當堂醒晒!! 應該話係附近既人全部都醒晒!!呢一幕身為香港人既我就立即諗起"少林足球"既豬肉佬(佢個肚腩都有幾成似o架!! 哈哈!!! XD)!!! 佢大跳一輪,最後黎一個極速720度旋轉再擺左一個爆笑黃飛鴻既POST結束佢呢PART舞!! O_____o" + :D

大家立即拍爛手掌,保安叔叔帶著微笑,90度躹躬向大家答謝!!

當我慨嘆世界難撈既同時又好敬佩呢位保安叔叔既敬業樂群既精神!! 佩服!佩服!!

經過保安叔叔既一番熱舞之後,迪士尼海洋正式開門! 未入迪士尼海洋已經有咁大驚喜,唔知跟著喺樂園裡面會唔會遇到更多更大既驚喜呢!? 好期待呀!! >______<"


Day 2 - Part I 完 ... 敬請待續 つづく!
Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: