Tay's Web Diary

星期日, 5月 09, 2010

TayThink / Travel / Toto --- 2010日本關西[追加中部] 春の旅 | Day 1

[Facebook朋支, 請click Here 或 "查看原文" 同 "睇片" ]


對熱愛遊日既朋友,一年四季去日本都可以有唔同既原因,秋天可以去睇紅葉、冬天可以去睇北海道雪祭、或者浸溫泉,夏天又可以去睇七彩花田,而春天大家都會諗到梗係去睇櫻花啦!

但係,今次決定春天黎日本既理由(借口)就唔係黎睇櫻花,而係要履行兩年前既承諾,要再登日本人認為一生人都要必登一次既聖山 --- 立山!!

確實,如果喺當時四月中旬至下旬到關西地區"睇櫻"已經太遲,要睇"滿開"既櫻花應該要到仙台,依家就淨番北海道啦!

雖然,日本人有個關西空港(機場),但係唔似関東咁,日本地圖唔會有一個叫做関西地區,但係泛指関西就係指2府8縣。意思係指大阪府同京都府呢兩個府,再加上8個縣就叫做関西! 當中整個近畿地方(三重県, 滋賀県, 兵庫県, 奈良県, 和歌山県同埋京都、大阪兩府)都喺関西內,再加上喺中部既福井県,中国既鳥取県同埋四国既徳島県就係人地成成日講既関西啦!

而今次我地既行程除左會喺関西一帶,我地要去既立山就横跨左中部既長野同富山県,亦都會去埋白川鄉既所在地,中部既岐阜県! 所以,我地今次差唔多會行左1/3個日本,可謂穿州過省! o____O"

記得喺跟團旅程既最後一日,導遊喺車度同我地講笑,問各位團友記唔記得第一日"玩"過啲咩呀!?

我第一個時間大大聲答:「玩搭車!!」哈哈!! 當然,激死個導遊啦!! :p

佢立即話:「唔係! 唔係! 梗係唔係啦! 係"挽"行李先真!!」

Add caption
但係,由香港機場飛去日本既名古屋中部国際空港後,我地就要搭4個鐘既車去到今晚下榻既溫泉酒店,位於岐阜県高山市奥飛騨温泉郷平湯館。縱然,車程一啲都唔短,但係我地就係鍾意日本既郊外地方! :D


到達酒店已經係食晚飯既時間,大家嘗過酒店準備既懷石料理,休息一陣就去浸溫泉!

其實,平湯館係一間好傳統既溫泉酒店,佢地喺大正12年(1916年)創業。大家食飯同瞓覺都只會喺榻榻米(畳)上,夠晒日式。而且,呢間既溫泉水一啲都唔失禮,除左係佢地既泉水喺黎自真正天然既泉眼外,對醫治慢性消化器病,慢性便秘,糖尿病,通風同肝臓病有幫助外,佢地既泉水更加係可以直接飲用啊!! :O

我地泡完個溫泉,再飲杯濃郁既飛騨高山既高原牛奶就去瞓番覺好既! 準備聽日去今次行程既重點之一 --- 郊遊上高地搵河童!



o^_____^o





在較大的地圖上查看奥飛騨温泉郷・平湯館


[喺呢度睇相簿投影播放 | 相片數: 23 | View Slideshow Here ]



4 則留言:

Oldman 說...

We have drink the coffee-taste highland milk
:P

Unknown 說...

Wow! Good!! We tried 1st times too!
Love Highland Milk! hahahaha!!

Unknown 說...

T, your photos are so moody! I like them. =) I haven't read through your post yet but I will...try...haha!

Unknown 說...

Haha, Thx~ Man-D!