Tay's Web Diary

星期四, 9月 23, 2010

TayThink / Info / Gadget Stuff --- 未來能量趨勢, 將會是"能量磚"嗎!?

家下乜都話用電,試諗下如果你部電話或者部腦冇電,或者你屋企又冇交電費,用唔到電熱水爐或者煮食爐,可以點算?

而且,依家啲私家車甚至巴士都話開始係電動!

你可以想像下,如果,依家停電一個鐘,呢個世界會點!?

你地可能會話因為依家科技進步左,啲公司先可以出去啲比較環保,又低碳排放嘅電子產品同電動車 (EV)~

我之前都咁諗,不過,依家我會話呢個講法啱唔晒!

之前一間嘅日人汽車公司,”生零”就喺2009 年 (05年已經展出) 推出左第一部零碳排放電動車 i-MiEV 俾市場!我地香港依家話喺研究階段 (我地香港"你大"有 MyCar, 我見到"宗電"都買左 i-MiEV 做公司車),人地日人都係喺研究階段,不過,人地已經研究點樣用响公共交通度用電動車,喺新潟県柏崎市試行緊電動同混能的士!

関西電力測試 i-MiEV
img: shigahochi.co.jp

講下呢部 i-MiEV先,佢嘅設計其實真係好唔錯,四人座位,啱晒一家大細,行車時零碳排放,最高速可以去到每小時 130公里,可以行到160公里,啱啱可以由屯門市中心走一轉去中環 IFC都有剩 (110公里 G記Map話嘅!),而且,用快速叉電,叉半粒鐘時就有八成電,响屋企叉都得,不過要叉 8個鐘先叉滿!

”生零”令其他日本嘅汽車業再次投入電動車嘅發展!你會問點解叫再次!? 呢個亦係我話「啱唔晒」嘅原因!

因為,其實日本早喺 63年前已經有電動車,呢架車叫做「たま(Ta Ma)電気自動車」 (同和歌山果架 「たま貓火車」同名!會响我嘅第 6日關西、中部遊記 度出現)。當時1947年,全東京已經有800台「たま電動車」,都唔講得笑!
「たま(Ta Ma)電気自動車」

你會話日人真係有遠見愛環保咁就錯啦!佢地生產呢架車全因錢作怪

喺第二次世界大戰後,因為石油供應唔穩定,油價高企,佢地研發左呢架「たま電気自動車」為左慳錢就真!

當然,呢架「たま電気自動車」冇冷氣,又只可以用時速 35公里行走,仲要車身係木框加鐵板!不過,冇幾耐就俾淘汰,佢地研究嘅公司「日橙」今個夏天就將佢重生!!

當然,佢地唔係將佢重新推出市場,因為以佢嘅速度,一定搞到交通癱瘓!XD

佢只係幫間公司做宣傳,因為間公司會有兩架電能車推出市場!

たま電気自動車再生ヒストリー


たま電気自動車試乗


咁你會話電動車未得,呢啲車都唔夠快!

テスラ・ロードスター(Tesla Roadster)
img: wiki
咁又未必喎!因為另一日人汽車公司已經响 08年推出左一架電動跑車 テスラ・ロードスター (Tesla Roadster) !你又可能懷疑啲電動跑車都係Gimmick野o者!同歐洲啲名跑車邊有得比呀!?但原來日人有間大學,慶応大学喺07年已經將自己研發嘅電動車同架「波子」比一比!你可以睇下面條片嘅賽果。

慶応大学・エリーカの実力 | 電気自動車 VS「波子」



咁你會話啲電動野唔夠耐力嘅,唔都啱嘅,因為,冇一架電動車可以行足兩日都唔洗叉電!

不過,當我睇到一篇報導話一間日人嘅電子公司喺 9月23日(即係今日呀!!) 想用佢地嘅電芯+機械人EVOLTA 想試下破世界紀錄,行日本東海道五十三次(とうかいどうごじゅうさんつぎ)
Evolta 小機械人
img: panasonic.jp

乜係東海道五十三次!? 其實「次」即係驛道 / 宿場,係日本江戶代嘅車站東海道五十三次係有53個,由東京嘅日本橋京都嘅三条大橋!! 一共500公里!!


佢地直播緊,小機械人依家(15:09)已經行左8公里啦!


:O


所以,由電動車電芯機械人我相信唔洗好耐,持久力都唔會係電動機械嘅一個問題啦!

咁樣令到我有一個奇想,就係將來好可能真係會好似動畫「變形金剛」嘅橋段,會有「能量磚」(All-Spark Cube) 嘅出見!!

哈哈!

大家不妨一齊見證下,睇下會唔會見到啦! XD

「能量磚」(All-Spark Cube) 好快會出現!?
img: poptranshumanism.com

電芯機械人喺09年已經响法國嘅 Le Mans 賽道行足左 24小時破左健力士世界紀錄架啦!勁!!


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: