Tay's Web Diary

星期二, 7月 15, 2008

TayThink / Travel / Toto --- 2008 US + CA Trip Day 7

搭飛機!


***重點景點: 冇***
係三藩市早上已去到機場上, 飛去Denver再轉機去多倫多, 已經零晨時分了~ 咁就一日, 講晒!

不過, 其實我地早由Las Vegas飛 domestic flight去San Fran. check-in時, 我地旅程中"搭飛機"都可以好多野講! 因為, 我地俾選中為航空公司o既special guest!!

唔係升你坐business class個種, 係你每程機個boarding pass 會有死亡四個S!!!

呢D"SSSS", 由Las Vegas跟著我地去多倫多(美國人覺得加拿大都係自己o既國土, 真超自大!!)再跟著我地回程, 直至番香港果程!!

呢幾個死亡四個S有外國人話佢係 Secondary Screening Shown Silly, 又真係幾silly!!

我會俾個廣東名佢, "過關四個死(廣東話: Sei [2])":
1. 俾d海關煩死(Sei [2])
2. 慢到死(Sei [2])
3. 低能到死(Sei [2])
4. 總之你會俾佢激死(Sei [2])

首先, 你要去排特別通道, 逐個逐個人過3d掃瞄機. 據說部野由以色列製造, 話好先進喎! 我就覺得好道具, 藍色o既燈圍邊, 閃o下閃o下, 你行入去, 就在你身上八個不同位置都吹d風埋o黎, 吹完就話掃瞄完成啦喎!? 如果個關冇部機仲閉, 專人同你body search!!

跟著, 海關又會把你hand carry內o既野逐件逐件攞出o黎睇, 問你呢個係d乜, 果個係d乜, 每件電子產品又會用Testing paper同你抺o下睇o下佢有冇爆炸反應, 真係慢死兼煩死!!

有個海關更加俾佢吹脹, 扲著我罐See's Candy左睇右睇! 跟著望住我, 笑住話"It's good!" 我冇佢咁好氣, 只報以一笑(最穩陣安全o既回應!)! 但心諗"我已經買你d國產啦! 驚死你唔知係乜, 你個死佬仲猛咁望! 好快手d啦! 班機就開啦!!"

我地四個人除o左阿媽外, 全部都中晒死亡四個S(全團15人, 8個人中o左, 肯定係果個check-in o既地勤大整古)! 過第二次關時阿媽已經話:"你地俾晒d野我扲, 唔洗佢地搞咁耐!" 又係喎! 咁o既security check, 又真係低能到死, 如果你係d匪徒見到自己boarding印有SSSS, 重會藏d野係自己度咩!? 好低能呀!!!

我地機接機有d重要係一個鐘頭內去轉機, 呢D死亡四個S次次都搞你至少半粒鐘, 次次差不多都要衝閘! 有次登機, counter重要開咪叫我地! Last call tim!


>___<" 真係俾佢激死!!!!




Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Oldman 說...

哈 ! 哈 !
又 真 係 "己" 低 B 喎 !

Unknown 說...

真係好低能!!!
>__<"