Tay's Web Diary

星期三, 3月 03, 2010

Fun / Gadget Stuff / News / MM / Travel --- 路,還是人走出來的

[Facebook朋支, 請click Here 或 "查看原文" 睇文中既3段Moive啦!]

自從G記推出行街街(StreetView),我都一直覺得實用又好玩,plan旅行行程一流!

記得近排,有朋友去東京旅行時,仲教佢點樣去喺佢住既酒店附近既一間較平藥店買藥!! XD

對鍾意去旅行但又唔可以成日去既我,簡直係史上偉大發明及恩物!

不過,有時唯一覺得唔爽既係當你虛擬咁行緊行,想轉入去啲橫街窄巷時,就俾佢截停左,行唔到入去!! >______< 原因我諗大家都知, 1. 根本果度未影到相 2. 因為佢地係用一架私家車裝有特製既360度鏡頭黎影相,呢架車有啲地方去唔到,而呢啲橫街窄巷就更加駛唔入!!

不過,G記就活用左我國名作家---鲁迅先生所講既名句:“路,是人走出來的!” (原句出於吶喊中: 「世界上本没有路,走的人多了,就成了路。」(1921))

今次,佢地不但係今年既加拿大冬季奧運會用滑雪電單車製作冬季奧運會行街街版,更用更細既人力三輪車(Trike)製作。

經過投票定出24個會優先製作既地點,令大家可以"行下"橫街窄巷之外,仲可以行下公園、校園同商場(可以行三藩市著名既Pier39!! :D),仲有動物園! 當然,冇香港份啦! 全部都喺美國!! 因為香港連基本既行街街版都遲遲未推出! :(

不過,我建議G記其實真係要快啲試下香港同澳門先,因為我地有豐富經驗既三輪車司機,不過大部份人家都快退休啦!!! :p

我諗鲁迅先生估都估唔到近百年後佢既說話都可以應用喺虛擬既網絡世界! :p

路,還是人走出來的! 辛苦晒! G記仝工啦!! :p

[Movie 1: G記行街街三輪車版]



[Movie 2: 製作剛完既冬季奧運會行街街版]



[Movie 3: 有趣既Behind the Scenes]



Start from 2006 ... Free Counter


沒有留言: