Tay's Web Diary

星期日, 8月 29, 2010

TayThink / Travel / Toto --- 2010日本關西[追加中部]春の旅 | Day 4. Part 1

前遊記: Day 3. Part 3


日期:2010年4月25 (日)
天氣:晴 (曬到盲 >_<")
標題:速遊&速賞『萬 KAI』櫻 @ 兼六園


景點: 兼六園 ( けんろくえん, Kenroku-en )、
          白川鄉(しらかわごう, Shirakawa-gou)、
           
美食:白川鄉薯餅

兼六園公園入口及商店
今日,我地會去兩個景點,一係日本三大名園 の 一嘅兼六園 ( けんろくえん, Kenroku-en ),二就係有世界民化遺產嘅白川郷( しらかわごう,Shirakawa-gou )

食過早餐後,我地就由喺山中溫泉區嘅"驚喜"酒店出發,大該一個鍾頭車,就會去到我地第一站嘅兼六園

佢貴為日本三大名園 (其他兩個喺水戶市嘅偕樂園岡山市嘅後樂園),佢更係三名園之首!原因可能係佢個名嘅由來!

入口處嘅白櫻花樹
wiki 知道"兼六"出自我國宋朝詩人李格非《洛陽名園記》,分別指「宏大・幽邃・人力・蒼古・水泉・眺望」 ( Spaciousness & Seclusion, Artifice & Antiquity, Water-courses & Panoramas )。李格非認為名園要符合以上 6個條件,而命名兼六園嘅人,奥州白河籓主白河樂翁就一定覺得呢度符合晒啦!

不過,wiki都指出呢三個名園都唔太代表到日本,因為,佢地都冇日本傳統嘅園藝枯山水 (即係一大片白色嘅碎石,上面擺幾舊大石果隻,字面解即係「乾枯的山與水」)!辜勿論佢係咪有齊嗰 6 個條件,定係夠唔夠日式,但係真係可以用個字去形容佢!而且,佢地真係花盡心思、金錢同時間!起呢度嘅加賀籓籓主,佢地用左 8 代人,共 180年先起完!
真誇張!!
o_____O"

兼六園の垂櫻
導遊可能感受到我地 (我冇o架!:p) 對琴晚間酒店嗰股強烈嘅「黑面の氣」!

我地一上到車,佢就同大家講:「我有個好消息,頭先司機同行家傾過電話,話喺兼六園仲有啲櫻花,而且,白川鄉櫻花仲要係『萬 KAI』!」

嘩!咁正!!

其實,日人對大自然四季嘅變化好關注,因為佢地鍾意四季行樂!佢地有網站每日報告日本各區櫻花開花或者紅葉轉紅嘅情況!而前年因為佢地嘅天文台預測錯誤,佢地嘅台長差啲要引疚辭職!

真係唔講得笑!

満開嘅櫻花
而佢地嘅將個開花度分成 8個 level :由
つぼみ (音:Tsu Bo Mi) (0%) | 開花(1~ 20%) | 開花(21~ 40%) | 開花(41~ 60%) | 開花(61~ 80%) | 満開 (81~100%) | 葉桜 | 散り始め。


『萬 KAI』(音: メン1 カイ4,MEN KAI ) 就係満開 (81~100%)

即係櫻花完全開晒嘅狀況!即係我地會見到盛放嘅櫻花!!

因為,我地唔係依家已經係四月中後旬嘅時候,所以,見到「櫻花満開」真係要感恩啦!

大家聽到呢個消息,都即刻好興奮!

満開嘅櫻花
冇耐我地已經到兼六園,落車已經見到一棵好高嘅満開嘅白櫻花樹,入到公園已經有好多人聲,原來有棵満開嘅粉紅櫻

大家都好興奮咁跑過去,冇論中、日、外國嘅遊客都圍著佢喪影!因為,我地逗留嘅時間唔多,見咁多人我地就先參觀其他地方先返黎!

兼六園真係好大,我地留喺度只得一個鐘,我諗我地差唔多用走嘅方式都只係行左佢嘅4分之一!!

呢度有唔同嘅水池、噴泉同亭台樓閣,又有好多唔同嘅植物,連櫻花都唔知有幾多種!

其中一棵垂櫻嘅姿態真係夠晒娥娜多姿 (真係好少用到呢個形容詞)!又有十層樓咁高、咁雄偉嘅大松樹!

行左一陣我地已經要返轉頭去影棵満開嘅粉紅櫻,佢真係好靚,一撮一撮粉紅櫻花聚埋一齊!而且,每朵都好大朵!

忍唔住要黎番張「怪俠一支"櫻"!!哈哈!
XD

忍唔住要黎番張「怪俠一支"櫻"」! 我冇咬落去o架!
因為,行唔晒兼六園,唔知佢符唔符合晒 6個條件,不過,今日兼六園一定符合唔到其中一個,就係「幽邃」(seclusion, 清淨、與世隔絕),因為我地喺度夠晒嘈!
一.一

我地當然趕唔切去行埋隔離好有名嘅金沢城公園,只係喺城門口影左一張到「此一遊」就匆忙上車 Lu~


之後,去另一個景點,位於岐阜県大野郡白川鄉(しらかわごう)

除左立山白川鄉都係我地第二次黎,但係同樣都係咁鍾意!!

白川鄉薯餅
而由石川県去岐阜県,都要成個半鐘車,去到已經係中午時候,好彩今日冇其地景點所以可以留耐啲,今次我地更加有得去展望台,去鳥瞰成個白川鄉

到左白川鄉之後,導遊想先帶我地去展望台,唔食晏住。

不過,大家又有少少肚餓,咁佢就介紹左我地去食呢度嘅薯餅 (間鋪頭係喺展望台小巴站斜對面),我地一路排隊等去展望台嘅小巴,一路食呢個薯餅,又真係幾好食喎!
:P~~

點解要等左十幾廿分鐘都未有車架!我個薯餅食晒好耐啦!

呢度好曬呀!

=.="



…待續 






更多資料:

1. 兼六園     http://www.pref.ishikawa.jp/siro-niwa/kenrokuen/
2. 金沢城
    http://www.pref.ishikawa.jp/siro-niwa/kanazawajou/

3. 之前遊記
    Tay 2010 日本關西[追加中部] 春の旅 其他遊記



沒有留言: