Tay's Web Diary

星期三, 10月 13, 2010

2010日本關西[追加中部]春の旅 | Day 5 [TayThink / Travel / Toto]

標題: 徘徊在食買與買食嘅大阪與神戶之間
日期:2010年4月26 (一)
天氣:晴同有啲雲


景點: 大阪市內觀光(道頓堀、心斎橋、梅田)、 トミカショップ大阪店 (Tomica Shop)、神戶垂水OUTLET
美食: 王様蝦漢堡「王様のエビバーガー」、章魚燒 (たこ燒,冇影相,「本家 日本一大たこ」)、河豚(づぼらや 道頓堀店)、拉麵 (「一風堂」@梅田)

お早う!琵琶湖(びわこ)!!
一早起身就想講句:「大阪お早う!」(Osaka Ohayō, 大阪,早晨!) 

不過,未講得住!因為,我地仲係大津市!

不過,又唔洗好耐就可以同大阪講早晨,因為大津市同大阪只係隔左京都嘅一個JR站o者。

晨の琵琶湖(びわこ)!!
我地今日係最後一日跟團,而行程就只有半日,仲會只喺大阪市內自由觀光。

其實,我地今次係同阿媽、家姐一齊跟團黎,我地就留多兩日半先走,阿媽同家姐就會今日跟團走!

因為,大家都未食過河豚又見有間鋪頭做緊 Promo, 好似幾抵咁,所以,我地大家一心就諗住「拚死食河豚」,(好似)好好 planning咁,特登响香港已經叫左識日文嘅朋友幫我地訂位,一齊試下佢地嘅河豚特盛午市套餐!

粉紅菊櫻
可惜,因為行程有啲變,本來我地訂左嘅A4和牛,依家變左喺今日要尾程食燒肉放題餐廳度食!

不過,間餐廳喺機場附近!咁我地又唔想嘥成兩個鐘嘅來回車程去食和牛!

最後,我地唯有兵分兩路,阿媽佢地就跟團去食和牛返香港,我地就留响度食河豚!
>___<

我地一食完早餐,就先去酒店附近嘅公園行下同欣賞下琵琶湖嘅湖景,又畀我地巧遇一棟棟満開嘅粉紅櫻!!

影完我地就搭旅遊巴去大阪啦!

我地用左好短嘅車程就到左呢個日本第二大城市 大阪市市中心:道頓堀心齋橋交界!!

你可能會問我大阪有咩好玩!?

我都唔知喎!但係,我知大阪有好多好野食!!而且,街頭小食亦係「你唔食就笨」之物!

因為,日人有句俗語 – 『大阪食い倒れ !』,意思就係黎到大阪會令到你食到倒轉行!!
L記嘅王様蝦漢堡「王様のエビバーガー」(龍蝦堡)
我地先黎一個L記嘅王様蝦漢堡「王様のエビバーガー」(龍蝦堡),我地冇試佢地本來最出名果個蝦漢堡「エビバーガー」(E bi burger )!因為佢係吉列嘅,太「熱氣」啦!

而試左呢個喺24號 (今個月,四月)先推出嘅王様蝦漢堡,承惠¥390,比「エビバーガー」貴左成¥100!!

原因係佢地用左 イセエビ(伊勢海老),即係龍蝦!!

龍蝦免治漢堡扒再加龍蝦醬,而且用烤嘅方式炮製!!
:O

雖然,L記其實係蝦漢堡嘅元祖,不過,我覺得呢個龍蝦堡就比唔上"摩SI"果個普通蝦漢堡…(有日人更加將佢個原本嘅蝦堡作比較)
:{

唔知係咪咁嘅原因,依家L記已經冇得賣lu,不過,我地總算試過啦!

大門嘅孔雀石雕
我地再黎個「本家 日本一大たこ」嘅章魚燒 (たこ燒),呢間豪稱自己嘅章魚粒係全日本最大粒,而且,佢地亦話自己更係章魚燒嘅始祖添!

咁食落又真係好大粒章魚粒喎,而且好少粉醬,我平時喺香港唔係好食都要講句:「おいしい(OiShii)!」
:P~~

河豚皮湯びき
跟住就同阿媽去行百貨公司,開左業成近百年(1920年開店) 嘅老店 – 大丸百貨 (だいまる、,DAIMARU) 心齋橋本店!!

有咩做!?女士們當然去血拼啦!我就去睇佢呢度嘅建築歷史!當中最吸引我嘅就係佢地個 Lift Lobby 同佢地大門嘅孔雀石雕!

行完“大馬路“百貨,我地送阿媽同家姐去跟團離開,我地就去食我地訂左嘅河豚(ふぐ, FuKu)大餐!

呢個真係可以叫做大餐,佢叫ぬっちや得 コース (唔知乜 course),平時呢間餐廳一個餐至少要 ¥5,000以上,呢個 ¥4,000有找!

當然,唔係最名貴果隻,只係食國產嘅河豚個隻,即係養嘅,而「天然」即係野生捉架囉,但係都有齊食河豚料理嘅基本菜式,好似有皮湯びき(河豚皮川燙)てっさ(鉄の刺身)ふぐ唐揚(炸河豚)てっちり(河豚火鍋)雑炊 (河豚粥)!!

一共5樣野嘅午餐,對於我地已經好滿足啦!

てっちり(河豚火鍋)

人地話「拚死食河豚」嘅原因,係因為佢嘅「鮮」! 我地食河豚皮川燙 (川燙唔係湯,而係用熱水煮熟後,立即以冰水浸住降温) 同鉄の刺身 (切到好薄嘅刺身),都唔覺食到佢個鮮味!就係知原來河豚係夠晒「韌皮」,無論佢啲皮同刺身都夠晒咬口!!

咁又係嘅,如果唔係,佢地又點可以瞬間變成個波呢!哈哈! 
XD

跟住我地食炸河豚同火鍋,唔…都唔覺得太特別同特別「鮮」,見枱面嘅野都食晒就諗住走人,點知侍應姐姐攞左一兜白飯黎!?

雑炊 (河豚粥)
我地心諗我地都冇叫白飯,而且呢度嘅份量起碼有4個人以上,枱上面又已經無晒野食…我地正喺度疑惑嘅時候,侍應姐姐已經開始慢慢將火鍋裡面所有嘅雜碎"畢"起,跟住放左飯同雞蛋落個湯度一齊煮…

我地先記得原來我地唔記得左個雑炊!!

煮完再加上紫菜,我地"畢"第一啖!

嘩!嘩!嘩!今次真係食到河豚嘅「鮮甜」!原來火鍋嘅湯將河豚嘅「鮮甜」鎖住左喺啲湯度,白飯同雞蛋就將呢個「鮮甜」吸住而煮成呢個雑炊!!真係好「鮮甜」呀!

我地最後將呢個有 4人份量嘅雑炊食晒!!

仲一啲都冇剩!!哈哈!! 
:P
攞住大大細細行李去食河豚
食完呢個好飽嘅午餐後,我地就諗住搭地鐵去酒店Check-in,點知一落地下街就畀我撞到我今次要搵嘅「目標店」トミカショップ大阪店 (Tomica Shop, Osaka, 多美車大阪店)!

埋單時,店長吉野先生同我地寒暄一番,佢可能見我地拎住咁多行李,仲將我買左嘅車仔好細心咁、又用紙盒又用泡泡紙包好,畀我攞走!


吉野店長,多謝你啊!


我地响酒店check完in後,其實都係去shopping~

由垂水駅行去Outlet,見到好多貓!原來係放飯時候!
不過,我地唔係留喺大阪地下街或者商場,而係去左一個位於神戶海邊嘅垂水市Outlet!

你可能會話:「嘩!去咁遠!洗唔洗呀!?」!不過,其實由大阪去垂水都只係 45分鐘 (¥780),不過,佢絕對好行過大阪咁多個商場!

因為,呢度夠大夠靜,唔洗同人逼,仲有佢地整個 OUTLET 以歐陸風情嘅建築,又近海邊再加上日落嘅時間,真係夠晒浪漫!!

o^_____^o

垂水市Outlet
不過,我地當然唔係黎浪漫啦!「咱們是來血拼的!」

最終,大戰兩個幾鐘!! 戰利品係兩個法國"阿爺B"同一個國"高住"袋,全部都平香港一半以上!!

所以,你話唔黎 OUTLET 點得呢!?

由 OUTLET 返到大阪梅田已經係 8點幾啦!不過,大阪同東京好唔同,你再夜都真係唔洗驚冇野食!

尤其喺梅田!好多商場同都開到好夜,唔會好似响東京咁, 9 點鐘大部份都閂晒門!

已沒力氣而坐下來的我,休息中影的!
大阪商場內嘅食肆通常都開到10點半或者 11 點,而街鋪,好似拉麵(ラーメン,ra - men) 店牛丼(ぎゅうどん, gyuu don)鋪就開到零晨三、四點,甚至通宵!!
HF商場天台啲巨型赤摩天輪

「白丸元味」與「一風堂からか麺」
我地就揀左去喺梅田啲人氣拉麵店之一 – 「一風堂」!

見人龍都唔係好長,排左一陣就有位啦!

我地分別點左一碗「白丸元味」同一碗「一風堂からか麺」

「白丸元味」係豚骨湯拉麵,而「一風堂からか麺」係「白丸元味」湯底再加上自慢 (自製引以為傲) 嘅味噌湯同配料,及不同嘅辣度以供選擇!唔記得我最後揀左係咪中辣啦!?

HF商場天台啲大、細赤鯨魚
以我地對食拉麵嘅小小認識,食拉麵第一樣要做係試下佢地個湯!我點嘅係「一風堂からか麺」而且仲係中辣,感覺係好濃、好濃!係好豐富又好複雜嘅味道!

再食埋佢嘅自家製麵嘩!幼滑而韌!!讚呀!!

再試番個「白丸元味」已經冇晒特別嘅感覺!
>__<"

不過,兩碗都係唔洗一陣就乜都冇晒!!

今日"食到"同"買到"都好飽!!

@.@ + :>

唔行街lu,即刻返酒店瞓覺!!

因為,聽朝一早要去鄉下地方探隻老喵!!


係冇錯係一隻日本老喵!!
:)



お休みなさい。 (O yasumi nasai,早抖各位)!!

…待續


Day 5 ── 完

臨瞓前,話個好消息畀鍾意食章魚燒嘅朋友聽,下次你如果去日本,如果你响東京,你都可以食到唔同嘅章魚燒,同食餐飽!!

因為,日人會喺11月6 日 (2010年) 响台場開個章魚燒博物館!!wow!!

更多資料
1. 王様のエビバーガー
2. 「王様のエビバーガー」vs 「エビバーガー」
3. 大阪道頓堀章魚燒特蒐@大阪食い倒れ
4. お台場たこ焼きミュージアム (台場章魚燒博物館)
5. 神戶垂水OUTLET
6. JR WEST
7. 一風堂 梅田店
8. 其他是次遊記


Day 5 相簿投影播放






沒有留言: