Tay's Web Diary

星期三, 10月 11, 2006

TayThink --- Cheer like Google Acqu. YouTube

課件名稱: 我的親友 課件名稱: 我的親友

如果他人因你所做的事而得到快樂, 我想這種快樂是真正發至內心, 世上也沒多少東西能取代這樣的快樂吧!

多年前製作的教育軟件(相比現時市面上的卻很"小兒科" :P), 近日介紹給朋友Con., 而且更在班上使用, 看見小朋友使用時瞼帶微笑, 自己也不奇然開笑了出來~~

如果YouTube的Chad (CEO) & Steve (CTO) Google的16億美元收購, 讓他們快樂到有d語無倫次!
那麼我也因這張照片, 令我臉上16億個細胞形成這個符號 ---> :D, 哈哈! 再刺激至與他們一樣語無倫次!

Thanks you, Con. taking that photo for me, i can't explain my feeling when i saw this pix~~ :)

PS. I would like to thank you my teamate who work together and finish the project
Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

匿名 說...

語無倫次? 開心得太誇張罷! 哈哈...這就是教育工作的滿足感來源 ~~

匿名 說...

Anyway, thank you for giving me such interesting lesson. The students really enjoyed very much. I'm looking forward for next time ...