Tay's Web Diary

星期五, 4月 13, 2007

Fun / Toto --- 春雨濛濛迪迪尼

2007 Spring Hong Kong Disneyland
媽媽應承浩浩(我表弟)如果佢唸好乘數表就帶佢去迪迪尼, 佢不足一個禮拜就唸完, 迪迪尼的魔力真的那麼大!?
襯學校o既復活節假期, 來一個春遊迪迪尼!! :D
春天最麻煩就係落濛濛雨, 前一天與後一天都陽光普照,偏偏當日就下著雨~ 唉~~ -____-"
也好! 讓我看見下雨時為巡遊作所謂的"特備節目" - Rainy Day Express (相簿中的火車),o_O
那天我當導遊, 帶著一大一細東跑西跑! 總算玩晒所有想玩的, 也睇晒想睇o既show~ 由開門玩到閂門, 玩足10個鐘!! 體能真好! x_x
今次浩浩也給我在遊迪迪尼的新體驗
1. 搵會說話的垃圾桶
2. 搵卡通人物簽名
3. 在樂園中吃了兩餐
4. 玩了兩次巴斯光年同睇了兩次4D電影
希望佢俾多D心機讀書, 大過請番我地去玩啦!! :D

PS: 1.我地找到 布魯圖, 高飛, 米奇, 米妮, 巴斯光年, 愛麗斯, 鋼牙同大鼻簽名, 共8個, 距離佢o既目標10個不遠已!!
2. 浩浩兩歲多的細佬家明o咸著要打電話俾我媽, 因他還是不太懂表達, 接上電話就不停對我媽說"我好乖o架! 我好乖o架!" 意思即是帶我去啦! 帶我去啦! Hahaha~~ :)

Start from 2006 ... Free Counter

4 則留言:

Oldman 說...

Taking care of kid really not easy ...
:P

Unknown 說...

為何突然那樣慨嘆啊!? :P

Oldman 說...

The number of photo you have took ...
It seen too less wor ...
:P
BTW, I visited on 13th too
Too many kids there on 13th ...
HK kids getting more like mainlanders la ...
Those parents seen can not control their kids
:(

Unknown 說...

haha, no less la, this times we focus on playing the game, hehehe~
I think those parents WON'T control their kids~ so forget it~
Luckily, we were just "Da Chim" once by those kids, -___-"