Tay's Web Diary

星期三, 12月 05, 2007

Fun / TayThink --- House at Home

imgae from NigelsecoStore細o個果陣時, 我好鍾意係屋企整帳幕(可能冇一個屬於自己o既房間), 用o既材料就只係一張被同一個衣夾!
我同兩位姐姐就會係張梳化度, 用o個夾將張被"夾著"係個窗花, 製作時間為10秒!! 每人自己就擁有一個私人空間, 三個帳幕就會係一張三人位梳化度出現! 大家咁就可以玩半日! :p
後來大o個o左之後, 我發覺世界各地o既小朋友都喜歡在自己屋企裡建一個屬於自己的(神秘)小天地! 外國小朋友鍾意建樹屋或放一些大型塑膠屋係花園!香港o既小朋友可能都好似我咁!?
依家有一間用紙造o既活動屋(又一Sustainable Design), 小朋友可以好似係樹屋咁塗上自己喜歡o既顏色, 又可以好似塑膠屋咁收埋佢, 不過, 呢間就方便, 環保得多又可發揮創意啊~~ :D
家長們可以考慮o下買這個做聖誕禮物!! 如果我係小朋友, 我就一定開心死!!!
其實, 世界上真係有人用紙建屋, 這位就是日本建築師坂茂(Shigeru Ban),作品多的是Paper House (1995), Paper Log Houses, 1995-2001 ,重有 Paper Church, 1995-2005, ...
好厲害呀!!! o^___^o
Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Oldman 說...

我細個都試用過大的家電紙箱來做屋仔

Unknown 說...

That's Bravo!!!
:D
Your are very creative!
Hohohoho~~