Tay's Web Diary

星期五, 10月 24, 2008

TayThink / News --- 多了個title

用o左3年o既時間, 係自己個CV度, 終於可以加多一個MSc 既字眼了!

熱烈歡迎各方好友, 蒞臨我與同學仔o既畢業展覽!
我個攤位冇野睇, 不過我幾位同學仔的作品就好有水準啦!
仲可以搵我影相 (不過, call下我先, 等我裝o下身先, 唔洗咁樣衰! :p), 我係樓上番工呀! :)


School of Design
MSc in Multimedia & Entertainment Technology

Exhibition
Date: 22 to 31 October 2008 (Monday to Saturday)
Time: 10:00am to 7:00pm
Venue: Room PQ002, G/F, Core P, The Hong Kong Polytechnic University

Free Admission
More info: http://www.mic.polyu.edu.hk/msc/gradshow2008/

我o既project 係乜!? 網頁中title最長果個, 咁你就知點解冇野睇, hehehee~~~


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: