Tay's Web Diary

星期一, 3月 16, 2009

TayThink / HK Event / MM / Art / Mobile --- 同台表演 by iPhone

過左既禮拜五同六, 英國玩具膠響樂既亞洲首演係香港演出左, Plastic Planet 《硬膠星》!
More info, YouTube Video

我冇去, 不過, 有朋友上左佢地既workshop, 大眾既反應都話個演出同workshop都唔錯!

亦令我諗番起幾年前黎過香港演出既日本明和電機 (我都冇去睇, 因為好難買飛同好貴! -____- ")


而我就上左由赤松正行老師(Masayuki Akamatsu)教授既第二課既工作坊(最後第三課既工作坊會係呢個禮拜六舉行, yeah!)!

工作坊教我地可以點樣透過用iPhone / iTouch製作一個Media Arts!!
佢既Media Arts 係指包含 Interactive + Audio + Visual artwork + Networking Devices (interconnectivity)


又令我諗起三年前幸上左由Mark Amerika搞既工作坊 (Drifting -> ArtPiece), 而Mark 果種 Media Arts 係 Single Online Live Performance, 唔同赤松老師要有interconnectivity.

赤松正行老師也會係星期五 (20/3, 19:30-20:00 & 20:00 - 20:30), 會係Cyberport既一間酒店有一個(30部iPhone) installation performance, 名為Snowflakes [in a room], 你也可以用你自己既iPhone係屋企或係街頭(要到現場裝多一個App先可以同)赤松老師同台演出, o^_______^o 不過, 你先要為你部Phone / iTouch報名, 首先去AppleStore裝一個叫Ad Hoc Helper既Free Software, 同send email登記你部iPhone / iTouch 既 Hardware ID (你自己決定俾唔俾啦!)

(PS:
1. 手持既iTouch係由岐阜縣iamas學院ship過黎, 又令我諗起岐阜縣好好味既小食五平餅 指燒米餅
2. 今次呢個Post都唔知落乜tag好, 好似個個tag都?咁~ -______- ")

Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: