Tay's Web Diary

星期四, 11月 26, 2009

TayThink / Travel / Toto --- 東京蜜月の旅 | Day 1

當年第一次到歐洲威尼斯旅行,自己就諗著呢度咁浪漫,將來一定要同另一半黎坐著貢多拉渡蜜月。過左幾年後,o係網上看見其他人去希臘, 影低一排排好靚既藍頂小白屋,個心又諗懶洋洋既希臘, 去渡蜜月又唔錯喎~ 跟著, 見到有朋友去紐西蘭、澳洲同北海道去親親大自然又好心廣神怡, 見到有d朋友去陽光海灘既沙巴, 蘇梅島, 巴里, 馬爾代夫度渡蜜月 ... 又好似好寫意咁~


彷彿"浪漫+懶洋洋+寫意+遠離煩嚣+擁抱大自然"就係渡蜜月要追尋既感覺, 以上所有既地方我地都考慮過, 不過, 最後我地揀左去東京, 仲要只會留喺東京市內! o______0"


因為, 最後我諗通左一樣野, 就係無論去邊只要兩個人開心, 去邊度手牽手睇日落都可以好浪漫架!?(不過,我當然唔會建議大家去長洲渡蜜月啦~ XD) 同時東京有好多我地未去過又想去既地方,好似迪士尼, 宮崎駿博物館(三鷹之森.吉卜力美術館 | 三鷹の森 ジブリ美術館), MoMA Store @ Tokyo, 彩虹橋, 表參道, 六本木, ...

而且,最有趣係東京都係爸爸同媽咪去蜜月旅行既地方!! o^_____^o

好! 東京!!我來也!!!


諗著婚後有兩日既休息時間,可以好好計劃下行程...不過,忙還野、執屋、執行李已經冇晒時間!加上婚前成個幾星期都冇好好瞓過,未回復狀態,又冇乜plan行程,最後擸左兩本旅遊書就上機!其實我地都唔駛點plan行程,因為呢個五日四夜既蜜月旅行,兩日會係迪士尼,半日去左三鷹都藝術館,剩番既日半,喺東京是但搵個地方行都用晒D時間啦~


不過,一如一般既自由行,因為心太多最後既行程都係密麻麻,@__@


差唔多11點機,4個鐘頭機程,再加1個鐘既時差,黎到成田空港已經係當地黃昏既時間。東京迪士尼位於東京灣,搭JR喺舞濱站落車就到...不過我地揀搭巴士, 因為唔洗煩, 個多鐘頭就送你到門口, 不過Check埋in已經係入黑了。

今次,我地會住喺東京迪士尼大飯店兩晚,哩間最新既迪士尼酒店,上年7月先開!其實,迪士尼區共有9間酒店,3間由迪士尼自己營運,其餘6間就由其他集團經營。本來我地想住朋友M介绍迪士尼最好嗰間酒店 --- Mira Costa既Porto Paradiso Side (樂園海港區 | 陽臺客房(港灣景觀) )~~ 但估唔到, 唔係旺季, 又話經濟不景, 早成個月book都係 FULL晒!! (入到SEA就知個中原因, 請留意Day2既Travelogue [Official 廣告時間, 哈哈!! :p])

Check-in後, 一位好有禮既男仔porter一邊幫我地攞行李, 一邊用盡佢所識既英文介紹東京迪士尼, 細心地幫我地擺好行李就離開左~

本來諗著第一時間就去舞濱站旁既商場食飯醫肚, 不過, 見到間房就忍唔著要影下相先~ -____-"

間房既其中一個gimmick就係呢個Alcove(凹室)既可以做梳化又可以做床, 一家大細就唔洗分房瞓!


影完相開始覺肚餓, 我地就去左舞濱站旁既IKSPIARI(伊克斯皮兒莉)商場,一出酒店我地就發現充滿萬聖節既氣氛, 因為人人都著晒有萬聖節既衫或飾物,我地先醒起今個月迪士尼已經踏入萬聖節月啦!心情突然緊張起黎!!!


不過,我地唔理咁多搵間快餐食野先,因為想行下哩度既shop。 除左火車站側邊既Disney Store, 哩個商場仲有一間全日本最大既Disney Store, 而其他既鋪頭都有D特色野賣, 仲喜遇幾年前話全球執晒笠既 Rainforest Cafe!? O_____o"


我地食完是日幾好味既晚餐---店內招牌NYK意粉同豚肉salad後, 我地o就去到先頭講o個兩間Disney Store來一個小血拼!!! >___<





返到酒店, 因為MyV有D胃痛, 我就叫佢留o係房休息,抖充精神聽日要喪玩SEA!!
我就爭取時間去熟習新買既腳架同影下哩間迪士尼酒店美麗既夜景,點知因為冇帶錶,一影就影到11點幾!! 聽日仲諗著7點起身,未沖涼又未執野!! 點算呀!!?!?! >______<
















Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: