Tay's Web Diary

星期四, 12月 24, 2009

TayThink --- 聖誕節不知為何想去聽音樂, 更想聽些較傷感的~

上年既聖誕節去左朋友既美妙既手鈐音樂會, 今年冇去度 ... :{

今年又到聖誕節, 唔之點解又想去聽音樂, 更想聽D較傷感既~

呢排仲鐘意聽呢兩首, 香港交響樂團既小提琴手張希演繹既詩歌 --- 神的應許同細時睇日劇, 聽(睇)到會喊既"101次求婚" (你地記唔記得邊套呀? 矢吹薫小姐同星野先生呢?)裡面既主角矢吹薫小姐演奏既蕭邦 離別曲 (Chopin Etude Op 10 No.3), 我就聽朗朗演繹既版本.

[小提琴手張希演繹 --- 神的應許 | Video Here]


[朗朗演繹 --- 蕭邦 離別曲 (Chopin Etude Op 10 No.3) | Video Here]


[Facebook朋支, 如果睇唔到請 click Here or "View Original Post" | "查看原文", 也可在我個blog上俾comment]

每次聽完呢兩首歌都有眼淚湧湧出黎既感覺, 係兩首好悲傷既音樂, 我諗呢D就係叫做聖靈既感動, 要我去記念耶穌基督~

聖誕節當然要開開心心啦? 但係係咪淨係開心就夠呢!?

喺黎度我想同大家分享多一首既詩歌, 呢首係喺近日教會既浸禮上聽到既 --- 誰是主角

[誰是主角 | Video Here]



今日係平安夜, 我想喺度想同大家講句聖誕快樂!

希望神永遠給大家真正既快樂同平安!
o^______^o


Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Oldman 說...

And a Happy New Year ...

:P

Unknown 說...

Yup, Happy New Year 2 U2!!!
:D