Tay's Web Diary

星期二, 6月 08, 2010

Sports / Fun / Info --- 2010世界杯星期五開鑼!! 有趣產品盡出!!

你可以入幾多粒呀?
img from theweee.com
星期五2010世界杯就開鑼啦!!


雖然,我覺得仲未好有世界杯氣氛,但係已經有好多專為世界杯設計嘅產品推出左!! 我當然唔係指老麥嗰啲五顏六色玻璃杯啦!


而咁多設計當中,我最鍾意嗰兩件都只係專為係男士而計!


第一件,設計俾唔論大小嘅男士,等佢地輕鬆緊嘅時候,都可以"全程"投入世界杯!!


不停幻想自己係今屆嘅神射手!! XD


我諗買到呢件衫(同收到身),
我都會支持荷蘭隊多啲!  哈哈!! XD
img from adsoftheworld.com
另一件,就係由一間位於鹿特丹設計學校嘅學生為荷蘭足總設計嘅"粉絲"衫!!


點解我話呢件衫都係為男士而設呢!?  你地諗下如果啲女士著黎慶祝入波,嗰情況會點就都明啦!!! XD


好同場加映世杯嘅決賽其中一個好靚嘅球場 --- 開普敦 綠點球場 (Green Point Stadium)


縱然,我由細到大都係支持意大利隊! 不過,今屆世界杯,我都覺得阿根廷、巴西、荷蘭同西班牙係大熱~


南非,開普敦 綠點球場 (Green Point Stadium)
img from gmp arch. firm





好! 冇論邊隊輸、邊隊羸,我地大家都一齊全情投入世界杯!! 一齊唱:

"Ole Ole Ole O...le, we are the champ..."



Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Oldman 說...

哇!荷蘭隊!我鍾意呀!

Unknown 說...

Haha~ reli wanna buy one, hahaha! :D