Tay's Web Diary

星期二, 5月 17, 2011

參觀展覽趣事一則 [Fun , TayThink]

琴日去左參觀一個博物館搞嘅展覽,有學生團、公公婆婆團、仲有自由行!

同其他香港嘅展覽一樣,囤左重兵係每個角落確保我地港人「守規矩」。除左場內廣播,各"實Q"哥哥、姐姐都充當人肉廣播機,不停重複講:「場內禁止拍照!場內禁止攝錄!…」

之前真係見過有人post晒差唔多成個展覽上網,真係曳曳!

雖然,各"實Q"哥哥、姐姐好盡責,不過,呢啲電子 + 人肉廣播真係有啲煩擾!

參觀完第一個展館,去第二個展館前,「人有三急」去完個厠所鬆一鬆。

去完出黎,見一個熱心又盡責嘅"實Q"姐姐追住班自由行妹妹,大叫:「喂!喂!你地係咪留左野呀!?(廣東話)」

我轉頭一望,見到"實Q" 姐姐揸住把摭。姐姐好似突然發現果幾位唔係港人,嘗試用第二種語言,又大聲講:「你地係咪留左UNDER!!(廣東話+英文)um …泥民 Nul 左把散呀!(疑似普通話,"你們留左把傘")」
O___o" + XD 

雖然,"實Q"姐姐嘅勇氣同敬業精神值得好多後生仔去學習,亦知道佢想講 umbrella,不過,咁大聲,响厠所門口,仲係大庭廣眾同班妹妹講佢地留左 UNDER …

真係,令我哭笑不得,眼都凸埋出黎!!

XD + =.=

再次證明,學好兩文三語對我地港人嘅重要性!

咱們努力!加油!

下次有機會,再講我喺灣仔一間有名茶餐廳遇到另一件趣事!

Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: