Tay's Web Diary

星期六, 7月 16, 2011

「金不換」Cure [TayThink / Movie / HK Event]

葉劍峰作品 :「金不換」 Cure
一直以黎,呢度 都係為自己留下大大記憶同分享嘅地方,今次都一樣。 記得幾年前,因為進修認識左一位朋友仔— Bill 兄,葉劍峰,為人健談、熱情,就係果隻「有團火」果種人!


可能我都係多口水嘅人,同佢都好投契!


成班同學仔個個身懷絕技、獨當一面,我係最喳果個!


畢業後,雖然偶有見面,但係一見面就 "雞啄唔斷"!
XD


知道佢自資去泰國拍攝自己嘅電影,遇到唔同遭遇,由原本叫「天使之城」劇本,最後拍左一套叫「金不換」 Cure 電影,波折重重,更加差啲賠上性命,但呢份勇氣就令我「敬佩萬分」



「金不換」 是放映時間
幾年前,睇到一個電視節目,談及港人創業嘅百分比,遠遠低於全球平均數,記憶中香港只係得3%,全球均數為 8%


主持人嘅總結係香港人好聰明,知道創業風險太高啦!


喺客觀嘅層面我認同呢個總結,好似貴租金貴來貨價貴人工…,不過,另一方面我覺得我地有時就係欠缺勇氣


而呢位朋友畀我睇到呢份勇氣,好少响呢度賣廣告,不過,今次要「破界」啦!
o^____^o


除左係要支持呢位朋友


更加要响呢度指出我地港人早以遺忘嘅勇於冒險嘅精神!


你可能會問 :「乜我地有過咩!?」


响 60 - 70年代,我地細細嘅香港被冠以「亞洲四小龍」嘅美譽,完全就係靠呢份精神


當時大家肯冒險夠勇又勤力,造就左好多「Made in Hong kong」嘅好產品,而且,遍佈全世界,令我地引以自豪呢份先至係真真正正嘅香港精神


今日,我地大家再次十卜「Made in Hong Kong」、香港創作、香港獨立電影,呢份香港精神!






「金不換」 Cure Teaser


「金不換」 Cure Trailer


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: