Tay's Web Diary

星期一, 3月 26, 2007

TayThink --- 世界真細小之山上也"撞"人

(旅客攜帶液體新規定)o既comments中, 提到"世界真細小", 算是一個網絡的小奇遇吧!

估不到星期日與朋友們(其中"旅"中朋友S也參加)參加行山的實習課上, 又碰上"小奇遇", 當日一大清早到西貢達集合地點, 在等待其他學員時(也是我在發呆的時時候), 發覺今天的女導師好面善, 可能未(目訓)醒 (@_@), 諗極都唔記得, 算啦! 繼續發呆, 廢事俾人話用D咁舊o既橋識女仔! 冇耐, 女導師反而主動話我面善, 交談後, 發覺原來大家都係讀同一間預科o既中學, 而且是我的師妹. 雖然, 她是我的師妹, 但今天即是我的導師, 來一句"學冇前後, 達者為師"~~ :)
大約三十多人分多組上山實習, 到午餐的時候, 其他組的導師一起為我們講解日間行山的裝備, 當中又發現一個男導師很面善, 可能行了一小段山路, 身體和頭腦也靈活o左, 今次我記得他是我朋友M(兼同事)的朋友, 不過, 我不太肯定, 還是不太張揚吧!
...

今日回到office向朋友M, 查詢及形容那位男導師是否M的朋友, 答案是"中"! 哦! 同一日連中兩口! :O

這年間常常在自己不太出沒的地方"撞"到一些朋友/人士, 真的回應自己在"旅"中的comment, 原來真係咁邪o架!

不知是否香港真的太小了, 還是今年與人特別有緣吧~~ ^__^
Start from 2006 ... Free Counter

4 則留言:

Con 說...

" 世界真細小 小小 小得真奇妙 妙妙 " 事件 確是常事 !!!

Unknown 說...

對! 我信晒啦!!

Oldman 說...

Ha Ha !
In fact, it is so easy ...
Because, my friend J always hiking in weekend !
Said "Hello" to him for me next times !
:P

Unknown 說...

haha~~
I will~
:D