Tay's Web Diary

星期五, 3月 23, 2007

Travel / News /Info --- New Security Rules (旅客攜帶液體新規定)

Thanks for C's remind, easter holiday is coming, you may go to travel but please beware a new security rule is complied.

<-- Click image to enlarge

For all travelers, New Rules for Taking Liquids through Security , 旅客攜帶液體新規定.


For details, Click HK Airport Offical Site and Video Adv.


Start from 2006 ... Free Counter

4 則留言:

Unknown 說...

世界真細小, 小得真奇妙~~~ :D
Step 1, 朋友Cremind 我, 香港機場這個新安排
Step 2, 我將這個資訊post上我個blog, 希望各友人執行李時, 可先為自己帶的東西作些掉動, 避得大家到機場後要大庭廣眾地翻箱倒籠 ...
Step 3, 不久, 朋友S剛看我個blog, 話我知原來個webpage係佢整ge~~~
我覺得太有趣了~~~ :P
(朋友S remind我, 好似去九龍寨城咁~~)

Con 說...

wow ~ really funny ~ ha ha ha

匿名 說...

如果發現你的朋友C同朋友S原來係識得的話, 會唔會更加有趣?

Unknown 說...

這就當然吧! 不過, 冇咁邪gaw!?
:P