Tay's Web Diary

星期六, 5月 15, 2010

TayThink / Travel / Toto --- 2010日本關西[追加中部]春の旅 | Day 2 . Part 1

掛在樹上的露珠
[Facebook朋支, 請click Here 或 "查看原文" 同 "睇相片投影" ]




一早起身就體驗到日本既春天,喺濛濛細雨同霧中既溫泉酒店更加覺得佢靚,忍不住早餐都未食同埋冒住整濕部相機都要衝出去影下間酒店! :P 影完一輪相之後,我地食過有溫泉蛋既懷石早餐,好滿足咁出發去上高地!


上高地係一個位於長野縣西部梓川河上游,標高約1500米既小盆地。由於整個盆地被穗高連峰既多個高山包圍住,除左大片既樹林外,一棵棵既白樺樹就伴住灣灣曲曲既梓川河邊。而且,由高山上白得亮麗既冰雪溶化成清澈通透既河水,經過動人既梓川河流到平靜既大正池中,宏偉既燒岳活火山倒影喺大正池上,構成一幅美不勝收既圖畫

上高地Area Info. [圖片來至 kamikochi.or.jp]
再加上日本大作家芥川龍之介既著名小說《河童》中講述上高地既河童橋(Bridge Kappabashi),更令上高地注定成為日本著名既風景勝地。

由於呢度擁有咁美麗動人既風景,喺1928年被指定為天然紀念物的國家級風景,而1934年再被定為日本中部山嶽國立公園!

但係,我就冇期望過可以睇到之前所講既咁靚既風景啦!



溫泉蛋既懷石早餐

一來,旅遊巴由酒店出發既時候仲係落緊細雨! >__<"

二來,依家仲係初春,啲花草樹木啱啱先由冬眠既狀況生長過黎,點會有青翠既樹林睇呀!? -_______-"

不過,更加擔心既係可唔可以用最佳既欣賞方式去遊上高地都成疑!

而呢個方式就係"行" 呢度有多條郊遊小徑,俾大家去欣賞咁靚既景色,我地由巴士下車既地方---大正池走到河童橋,差唔多要成2個幾鐘,就好似喺香港行自然教育徑咁。




不過,唔同既係香港唔會有,但係呢度因為位置較高所以仲有積雪未溶晒!! 未溶既雪有咩問題!? 本來大家只係要行得小心啲同埋會行得辛苦啲,不過,如果落住雨行未溶雪既山路,咁就會好危險!! 除時跣到"攤攤腰"!! O____o"

大正池與燒岳
如果,你自由行,你自己都可以搏下。但係我地家下跟團,成40人,有老有嫩,導遊為左大家既安全,點會同你搏呀~ >____<"




不過,當旅遊巴啱啱開左車冇耐,個天就開始光起黎,雖然,唔係陽光普照,但係已經冇落雨!!


真係超感恩啊!!

佈滿雪的山徑
巴士停車,大家都好雀躍咁跳落車! 仲記得一落車,吸第一啖空氣既感覺,真係要學日本人講一句 --- 太幸福啦!!

呢一啖由雪山吹落黎既空氣,係一份清、純、爽、甜的感覺!! 點解會講到甜咁誇張!? 咪就係因為有幸福既感覺囉!! 真係好耐... 好耐...好耐...都未吸過零污染既空氣啦!

喺香港自從食肆全面禁煙之後,行出街唔洗30秒就會嗅到煙味!!! 旺區既話一出地鐵唔洗5秒就會嗅到! 香港政府做禁煙呢樣野一啲都唔considerate!同 完全失敗!!

我唔讚成人食煙,但係香港就唔似日本咁,日本喺某啲火車月台都會有一個吸煙室,點都會有個地方俾吸煙既人食煙。雖然,日本吸煙既人絶對唔會俾香港少,但係你喺街度絶少會嗅到煙味!! 香港政府逼晒啲食煙既人喺條街度食煙,仲逼埋唔食煙既人(即係我)食二手煙,仲要搞到大家喺條街度左閃右避咁避開啲煙,一手破壞社會和諧、製造空氣污染、影響市容同旅遊業!!

梓川河與穗高連峰
記得有次等隧巴過海既時候,見到位妙齡OL女郎、西裝友同埋裝修師父圍住一齊"打邊爐",真係香港先會有既特色!! 激氣呀!!! >.<"


喺呢度完全忘卻香港街頭既苦況! >_____<"

大力...大力...深呼吸咁吸左冇數咁多啖咁甜既空氣! :P + o^_____^o

河童橋
你可能會話:「咪住! 香港郊野公園都時不時會有人一路行山一路食煙啦!!」

啱! 一啲都冇錯!! 就係呢啲人搞到成日山火同污染環境,我最憎呀!!! 但係,上高地呢度早已經實行左「歩行喫煙ゼロキャンペーン」(即係「零邊走邊吸煙運動」)!! 絕對唔會行行下嗅到有煙味! 所以,呢度絶對配得上日本人俾呢度既美名 --- 日本最後淨土!!

我地由大正池出發,沿住動人既梓川河逆流方向而上。雖然,已經行啲開闢好既山徑,但係由於積雪未溶,人人都要行得分外小心! 不過,都有團友成隻腳踏左入雪中,更加有啲團友跣低左! 而我對鞋既膠邊就俾啲雪逼到爆開左,一路行一路"入雪"!! o_____O" 不過,好彩未入到隻腳度!!

行左一半既路程,呢度咁清純爽甜既空氣將我本來塞住既鼻哥"完全開通"! 感覺更加好!! o^_______^o

最後,用左差唔兩個半鐘既時間,終於到左我地既目的地 ── 河童橋!

河童橋係一條長36.6米、寬3.1米的木制吊橋。由於橋懸掛係梓川河上,而前面又可以遠眺人稱日本阿爾卑斯山脈其中既穗高連峰,所以除左佢係上高地既地標外,亦被稱爲上高地最佳既風景點。有趣既係佢喺1910年建成,即係今年岩岩係佢建橋100年!喺佢過百之年同做"橋瑞"既時候遇到佢,仲要以雙腳踏喺佢身上,用呢個最佳既方式同佢賀壽!! XD

發現河童標誌
而日本會喺今年10月舉行「記念トレッキング」記念徒步遊,如果你地去記住要影多啲相,俾我睇下佢地既盛況!


咁你又會問我;「你一開始又話要去搵河童!?」


哈哈!! 河童就梗係搵唔到啦~ 不過,就見到一男一女既河童標誌(男的喺相簿內)!

一隻貌似河童既生物享受緊河童人形燒
其實河童只係一個源於中國既戰國時代,魏國 「河伯娶妻」既一個民間故事,傳到日本變成了家喻戶曉的「河童」,根本就冇河童呢種生物或者怪物。

而呢兩個一男一女既標誌又係啲乜!? 咪就係男女廁所既標誌囉!! 哈哈!!! XD

見唔到河童唯有食番個河童人形燒啦!! 我呢個食相似唔似河童呢!? 哈哈!!! :D


食過晏晝飯同欣賞完"橋瑞"後,我地吸多幾啖呢度吸極都唔夠既清純爽甜空氣,就要離開呢個淨土!




跟住出發去今日另一景點,日本匠黑澤明先生,拍攝【夢】既場地 ── 芥末大王農場(わさび大王)!!



[喺呢度睇相簿投影播放 | 相片數: 122 | View Slideshow Here ]




在較大的地圖上查看上高地

沒有留言: