Tay's Web Diary

星期一, 5月 17, 2010

TayThink / Travel / Toto --- 2010日本關西[追加中部]春の旅 | Day 2 . Part 2

公路休息站
 [Facebook朋支, 請click Here 或 "查看原文" 同 "睇相片投影" ] 




由上高地去山葵大王農場(大王わさび農場, だいおうわさびのうじょう)要成個鐘頭車,倦極既我地以為一上車就會好快瞓晒,但係估唔到突然車外有一樣新刺激!! 大家一齊"嘩! 嘩! 嘩!" 咁叫左出黎!!連瞓左既團友都嚇到彈晒起身!!

公路旁之櫻
呢樣野就係港人同日人喺春天都會為佢瘋狂既野 ── 櫻花,而且仲要係"滿開"嗰種!!




導遊見我地咁興奮(其實,要俾個站大家去下廁所),就叫司機停車俾大家影下啲櫻花。雖然,只係得幾棵又生得幾高下,但係已經足以叫大家瘋狂又一窩蜜蜂咁走落車影唔停。因為,大家都知開花既季節早已經過晒,今次見到櫻花只係巧合, 絕對係bonus啊!! :D


影完相,旅遊巴好快就到左山葵(芥末)大王農場,呢度位於日本(中部)長野縣安曇野市內,農場面積有15公頃,每年出產近150噸既Wasabi (わさび)。而要種植咁大量既わさび每日都須要用到大量既活水,所以,呢度有好多既水利設施,提供每日約12萬公噸流水量用黎灌溉咁大幅既農地! 而日本巨匠(名導演)  ──  黒澤明先生就喺佢1990年既電影『夢』中用左呢度既水車小屋做拍攝場地,令到呢度聲名大噪,每年吸引120萬人次參觀呢個農場。




わさび 水田
講真係近呢幾年香港人越黎越熱愛日本野,而且越黎越講究,依家喺香港啲大型超市開始有新鮮既わさび賣,先知道佢個樣係點,以前只係知佢係一包綠色糊狀物! 而係田裡面既わさび就真係唔知乜樣啦! 今日,終於有機會見到呢啲差啲俾港人食到冇晒既植物! 不過,我地其實都只係睇到佢既葉同花,因為,佢地既種植方法就係要將佢地既根浸喺水田裡面,有啲更加會被一大塊黑布摭著,避免佢地被陽光直接曬親。






『夢』--- 水車小屋
說而家好多食肆用或者街買到既わさび都係仿わさび!! 因為真正既わさび係好難種,價錢亦都幾貴,所以,就算喺日本都唔會間間食肆都用新鮮既わさび。




我地落車,頂左好耐既天終於都開始落雨啦! 但係仲算唔錯,到我地今日最後既景點先落得出黎~  




當大家仲睇緊塊わさび田,我地就走左去搵『夢』水車小屋! 其實一啲都唔難搵,喺入口靠左直行就到。好彩參觀既人唔算多,我地可以慢慢欣賞同感受呢個黒澤明先生選擇既地方。除左呢度夠優雅外,我諗另一個原因就係有住"濃烈古典日本鄉村風味"! 好多日本既公公同婆婆都冒雨set晒腳架咁喺度影相。


1998年長野冬季奧運會
我地都好想好似佢地,不過時間有限影左幾張就走,返去今晚既酒店 ── 白馬東急溫泉酒店


其實,日本既長野縣喺1998年舉行過冬季奧運會,而白馬區成功舉辦左多個高山滑雪項目,因而成為舉世聞名既滑雪場。而且,據導遊講日皇一家冬天滑雪同渡假都會選擇長野呢度,而唔係我地港人熟悉既北海道,因為長野先係日本首屈一指既滑雪渡假區

而呢間酒店亦完全冇令我地失望,裝修華麗之餘,亦好有外國滑雪區既風味,而且,亦係我地今次旅程最靚既酒店。由於咁靚同浪漫,有唔少既年青日人喺呢間酒店舉行婚禮。
:D

我地食完個晚餐,再去浸個温泉消消今日疲累既筋骨,一躂上張床就瞓著!!

:P + o^_____^o

大石磚、木櫈同古燈罩


而聽日會係主菜時間 ── 登立山睇雪牆!!




多期待的時刻!!!

o^_______^o


[要睇相片投影播放 (相片共: 122張),請到  Day 2.Part1 ]












在較大的地圖上查看山葵大王農場


在較大的地圖上查看長野縣白馬東急酒店

2 則留言:

Unknown 說...

Are u going 2 publish travel guide? Impressive!

Unknown 說...

haha, i reli wanna publish a travel book~

Thx for reading, but i writing speed is so slow~

=_____="