Tay's Web Diary

星期二, 9月 21, 2010

TayMade / Fun --- Mail to Blogger

「我想問咩係"臣戶"牛!?」
一直都知呢個 Function,不過,未試過加埋相。
今次試下先!

Work 喎! :D

你亦都可以 follow 我,依家我更加唔明點解我要開微博囉!


By the way, 有冇人可以話我知咩係 "臣戶" 牛!?

有朋友嘅答覆:車臣牛?!
我諗諗下,話都係車臣班地下科學家,研發出黎變種基因牛,合理啲!

Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Oldman 說...

微博 ... 潮流 囉
:P
我無 SmartPhone 所以全部都無得玩
:(

Unknown 說...

Now the smartphone is much stable la, try one la~