Tay's Web Diary

星期四, 9月 03, 2009

Fun / info / HK Event --- PatPat又黎啦!!!!

img from 住ODimg from 住OD為左避免大家遇到好似我上年咁既唔太開心既經歷, 今年"住OD"既PatPat有得係網上公開訂購啦!

今年多左4款, 有割禾青, 不求人, 卡窿一筒!! 有興趣就去訂啦!! 網上訂購延期到9月7呀!!!


如果你買左, 記住話我知你抽中邊款PatPat wor, 我上年我就抽中 ... [答案在此]


Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Caseine 說...

雖然未能出席你們婚禮,但我也會一齊為你們的大日子作倒數,2009/10/18後,你的MyV就不再是我的鄰居,dinner後無人陪我坐車返屋企,又無人陪我跳肚皮舞了...唔制呀....haha...

Unknown 說...

多謝, 咁又未必既! 可能, 佢唔習慣啦又會搬番哩區呢~

佢忡有住戶証架麻, 你想同佢跳, 好呀! 我支持呀!! 咁等我利誘佢先....hehehe :p