Tay's Web Diary

星期五, 2月 16, 2007

TayThink --- 情人節朱古力

圖1令年的情人節是我第一次造朱古力, 共造了18件: 12粒心形的, 5片裝的, 同1個Marie形的!
10粒心形的朱古力在一個buffet期間, 托我的表弟(浩浩, Jethro)代為送上, 他的酬勞是與弟弟一起分享2粒及5片裝的朱古力~ 10位收到朱古力的都是我陪伴及照顧我成長的女士, 包括婆婆, 媽媽, 姐姐, 阿姨同表姐妹! Thank You, Ladies! and Thank You, Jethro! :P
以前未造過朱古力, 以為會很難. 但今次製造後, 卻不是想像那麼難啊~
最重要係控制溶朱古力o既那一刻同自己的耐性(D朱古力"king"緊時, 唔好手多多亂咁搞就得啦!)
但是, 造朱古力與很多其他技巧製品一樣就是易學難精~~

懷著成功製造了17件朱古力的經驗, 嘗試挑戰一下自己, 由造型及複雜度著手! 最後設計的造型是 "Marie擔著支玫瑰花"(見圖1)再用上兩種朱古力, milk同dark!!

不過, 最後失敗o左~~ 造o左一塊恐怖嚇人怪物摧花朱古力!
-________-"

哎... 唔緊要啦!!
因為, 情人節送朱古力! 型狀不是最緊要! 味道也不是最緊要!
最緊要係收到你親手造朱古力o既人, 知道你對佢o既心意, right?

PS. 我知情人節整朱古力應該係女仔做o既, 唔係男仔! 不過, 我覺得食得o既野, 總好過買d野返黎擺啊!!
Start from 2006 ... Free Counter

3 則留言:

Con 說...

Tay, goooooooooood try !!! But I have no chance to taste it :'(

Anyway, I received one hand-made Chocolate ~ strawberry ~ flower, it's from my colleague's daughter. It's very nice & 捨不得 eat !!!

Oldman 說...

Wow !
好有心思呀!

Unknown 說...

hehehe~~
I think the chocolate-strawberry one must be good.
I am afraid my one is that kind of "食你唔死都痾死你"~~
hahahahaha~~
:P