Tay's Web Diary

星期五, 2月 23, 2007

TayThink --- 經歷改變性格, 性格改變一生

今年農曆新年結識了三位新朋友, 不過佢地唔係人!!??
佢地係一隻花貓同兩隻松鼠狗, 肥貓仔叫"波波", 松鼠狗仔就叫"太子"同"包包"
松鼠狗天性熱情, 不過, "太子"係我見過的最定的一隻松鼠狗, 他會靜靜的坐上半天, 很酷的~~
"包包"就超為食, 俾乜佢都食, 食到唔停口!!
"波波"就同普通貓一樣, 鐘意食同{訓}, 不過佢最特別係玩都懶!!

不過,"包包"同"波波"各自的一個經歷, 令他們的性格完全改變了!
據他們的主人說, 他們小時都是"逢人跟"同"逢人玩"!
"波波"在一個絕育手術後, 懷疑俾男性醫護人員的不妥善照顧令他對聲音十分敏感, 對低頻更為敏感, 每次遇到多人或陌生男性(即我, -______-")就會躲起來~
"包包"則有一次給大狗攻擊後,每次遇到不愉時, 就會發脾氣, 更會咬人!

兩個變o左"逢男閃"同"炆就咬"!
而很多的報告指出, 每個人的人生與其性格有莫大關係~

既然, 你與他之間所產生的經歷會影響你和他的或更多人的人生, 而每個人又會整個社會, 所以, 你會怎樣去影響他人或不受他人影響呢?

我有一個願望到依家都未變過, 就是將來有能力的話辦一間幼稚園, 讓就讀的每一位小朋友也有一個愉快而正面的童年!
:)
Start from 2006 ... Free Counter

5 則留言:

匿名 說...

Yes, school life can make children happy, but always placed the 2nd !!! Family life is the most important ... ... so really hope the parents be responsible ~

Unknown 說...

yes, you are right, so we need to start educate the child who is parent of next generation of child

匿名 說...

哈哈哈哈~~ 係呀, 你向我的人生入面出現左, 都會影響到我架!! 你記住以後做少d壞事, 請少d衰野, 唔好教壞我呀嘛!!!

你突然講到要開幼稚園咁偉大, 令我想起早排明珠台做果套日劇"Engine", 戲入面個爸爸志願就係開間兒童養護所照顧/教導d小朋友. 希望你都可以真係做到啦!!

Unknown 說...

Silk, 幾年前, 我問過開幼稚園要五百萬資金左右!!不過, 唔係你話開就開law~~
真係要等我發過豬頭先講!!!!

"你記住以後做少d壞事, 請少d衰野, 唔好教壞我呀嘛!!!"
死火, 我教歪o左你!? :p

匿名 說...

要500萬咁貴架? 咁呀....祝你早日中六合彩金多寶先啦!!