Tay's Web Diary

星期一, 5月 26, 2008

TayThink --- 買 . 上 . 癮

完成三年的晚間課程兩星期了! 同學們也貪擔心生活上會不會感到失落!?

我呢? 暫時不但沒有這個感覺, 反而感到興奮! 終有時間可補做之前想做的事了! 但可是這個興奮像過了點火吧! 自己的荷苞受罪了!

在present前, 最想做的兩件事是"訓覺"同"做運動"!

不過, Present 完的那一晚與一班戰友吃過飯後, 第一時間不是做上述的兩件事, 而是去解決自己多年的情意結 --- 買超合金!

不過, 不是近期大熱的六神合體 wiki here(還記得紅色主角機械人"基因"嗎?)而是應該是更舊的黃金戰士! 為何是情意結?

兒時, 參加了一個比賽得了冠軍 (以前我都好叻架, 雖然依家唔係! 不過都算風光過~ :P), 拿到二千蚊獎金!! 那時的二千蚊不野小啊! 也因那時家境清貧, 這些獎金大部份是用來幫補家計, 但媽媽也很疼我, 覺得無論如何也要獎勵我便帶我到玩具鋪, 讓我以限定既金錢選購玩具, 可知那時不常去玩具鋪, 對我是多興奮的事!

那時看見兩款的玩具: 一是聖斗士星矢, 二是超合金的黃金戰士! 可是最後選了聖斗士星矢! 因為那時同樣o既價錢可買兩隻聖斗士星矢中的天秤座和獅子座! (我不喜歡主角星矢的!) 而那盒超合金黃金戰士果盒又爛o左, 像二手的!

就這樣多年後一直也沒見過黃金戰士了~ 一轉眼已是廿多年了, 近幾年再次看見黃金戰士六百多元了~ o___O" 升值得太驚人吧!

最近看見了黃金戰士的復刻版(其實出o左好耐!), 我有了解開我情意結的良方~~ :D

雖然, 解開了這個多年來的情意結, 但是, 這個購買慾的衝動就一發不可收拾!!! O___0"

想買埋"黑色"的黃金戰士, 依家重忍得著~
不過, 買o左一直想擁有的美津濃跑鞋和其跑步褲~ (我真係會努力跑步ga la)
買o左4隻忍o左好耐手的DVD~ (1隻送給同事e作farewell禮物, 減少了不少的罪惡感, :p)
買o左三隻小吉!! 但中o左兩隻"企鵝小吉"!
再次呼籲我有"企鵝小吉", 有冇人同我換呀!!?? RESERVED!!!"










img from cokefans.comimg from auctions.yahoo.com重要託家姐o既朋友係日本東京迪士尼買o左兩樣佢地廿五週年o既精品:
1. 玻璃樽裝紀念版可口可樂 (日本買$68蚊, 香港買$250蚊!)
2. 廿五週年東京迪士尼旅遊巴士裝曲奇餅 (日本買$100蚊, 香港買$198)

希望快d停到呢鋪癮!

朋友兼戰友s俾o左個好o既提示我: "唔好買小吉啊! 佢食鐵o架! 會食o左黃金戰士o架!"
又係喎! 真係冇諗過呢個point tim~ -______-"


大家又冇好提議俾我呢? :P
好先送上黃金戰士主題曲(廣東話版)先~ 頭兩句睇過實記得! o^____^o



Start from 2006 ... Free Counter

6 則留言:

匿名 說...

嘩,依d真係童年回憶,我記得細個都有一隻... 現在當然不知所踪了。

Unknown 說...

Yes~ :P haha~
Try to find it out~

Oldman 說...

I only have Big-Iron-Cow (大鐵牛) of Super-alloy !

Unknown 說...

what's 大鐵牛?

Oldman 說...

大鐵牛 is robot, control by a big supporting actor in comic 鐵甲萬能俠
Try to google 超合金魂 大鐵牛 GX-11
:P

Unknown 說...

hohoho~ i remember that one la, it is in your seat~~
Haha~