Tay's Web Diary

星期一, 8月 30, 2010

TayMade / TayThink --- Tay's Blog 新"趣"!?

近黎有興趣幫自己個 Blog 加左多啲功能,等大家睇得開心啲! 最後,加左 6 個新功能响個 Blog 度!希望大家鍾意同俾啲意見啦! 多謝晒!

:D

1. 訂閱燃燒器 ( FeedBurner )
Be My Reader
喺右手面,你會見到一項叫 "BE TAY'S READER"嘅標題。

冇論你用嘅咩網上閱讀器 (News /RSS Feed Reader),好似 google嘅、yahoo嘅或者係netvibes,你要 click 我自訂嘅 Icon (RSS icon) ,你就會去到訂閱燃燒器 ( FeedBurner ) 版面,你選擇你用緊嘅閱讀器,再一 click就可以免費訂閱我個 Blog,成為我嘅讀者啦! 係咪好方便呢!?


2. 標籤雲 ( Tag Cloud )
標籤雲 ( Tag Cloud )
即係將所有我個 Blog 用過嘅 標籤 (Tag) 擺埋一齊,而以使用次數累積計算,邊個標籤响度用得越多嘅,就會越排得前,而且會個字仲會越大隻!

你 Click 邊個標籤 (Tag) 就會列出我個 Blog 所有有關果個標籤 (Tag) 嘅 post!

而我頭 3 個最常用嘅標籤 (Tag) ,就係 FunTayThinkTravel!好在仲合乎我6年前,開呢個 Blog嘅方向!

睇下我個 Blog嘅 subtitle, "are you interested, too?"
就知我呢個 Blog 就係要 post 我覺得 (TayThink) 有趣 (Fun)嘅野,同希望大家都覺得有趣!

而我其中一件我覺得最有趣嘅事當然係旅行 (Travel) 啦!所以,佢排第三!! hehe~

而你見到我用左 N年嘅 Logo,都係 N年去過土耳其時創作出黎o架。頂漁夫帽同個裝束就係我當時遊土耳其時個 Look!


哈哈!




3. 相片幻彩箱 ( FancyBox )
相片幻彩箱 ( FancyBox )
大家以後唔洗 click 完啲相走左去新嘅一頁,要拑番 "back" 掣先返到轉頭睇埋落去!

你 click 响 post 上面嘅相,一個相片幻彩箱 ( FancyBox ) 就會出現喺同一頁度。而且,你將 mouse擺喺幅相嘅左右兩邊,你會見到有 左右箭咀 icon 出現,你click下佢就會去前一張或後一張。

而如果你個 mouse 有 wheel,你更可以轆前轆後咁睇相!

你拑 「X」 嘅 icon,個幻彩箱就會消失,去返個post 度。

你又或者拑 keyboard 嘅 "Esc" 都可以!

不過,依家用 IE 嘅朋友會見到啲掣,仍在處理中。
=.="


4. 快速分享掣 ( Share Buttons )
快速分享掣 ( Share Buttons )
响每個 Blog 嘅文章後,即係 Labels ( Tag ) 嘅旁邊你會見到一條灰色嘅 Bar,你用 mouse 指住佢,佢就會變色

你只要 click 一下,你想分享去邊度嘅 icon,佢就會可以迅速將呢個 post 分享到你指定嘅地方! 仲有齊 Gmail, Blogger, Twitter, Facebook 同 Buzz 嘅 分享掣 ( Share buttons ) 添 !!



5. 快速反應掣 ( Quick Response)
快速反應掣 ( Quick Response)
因為,知道大家都好忙,所以,特登加左呢排 快速反應掣 ( Quick Response)
俾大家可以 click 下 唔同嘅形容詞去俾下意見,好似有:"正爆, 超得意, 超鍾意, 型爆, 無聊, 有用, 癲嫁"

當然,你想俾自己嘅意見, 梗係都無任歡迎,請 click "Comments" 去意見欄。


6. 快速俾 ★★ ( Quick Rating )
快速俾 ★★★ ( Quick Rating )
你仲可以俾 ★★★ 我為呢個 post 嘅 評分( rating ) 添!

又係一 click,不記名俾分,極方便啦!





希望大家俾多嘅意見我,等我繼續改進啦!

o^_________^o



Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: