Tay's Web Diary

星期五, 8月 06, 2010

TayThink / Design --- 逛街樂

有時我都幾鍾意去行街,因為可以周圍渡,四圍睇野,Free咁!
我講果隻真係响條街度行黎行去嗰種,唔係响個商場裡面兜圈嗰隻。

我諗好多人都鍾意逛街行地舖,可能呢啲係人嘅天性或者應該話係動物嘅本性呢個本性就係唔鍾意困係一個驅策嘅環境。

可能就係咁,所以,幾百年前巴黎就有香榭麗舍大道 (Champs-Élysées)、而紐約第5街 (Fifth Avenue)倫敦牛津街 (Oxford Street)東京就有表參道(Omotesando),全世界都有唔同嘅名街!

當然,近排嘅香港完全唔可以享受行街嘅樂趣响條街一分鐘已經有受罪嘅感覺!!
呢期香港嘅天氣真係夠晒癲!!一係就落得好狠傾盆大雨!一係就超猛太陽曬到溶咁濟!! 

但係,講番呢幾條喺世界各地嘅名街有兩個共同特點第一就係佢地夠晒長
第二係佢地都係滿佈名店

對我黎講,香港冇一條所謂名店街,原因係香港冇一條街又夠長又夠寬,仲要少橫街!
少橫街對行街真係好重要,因為你唔洗行兩步就要睇車過馬路!窒著,窒著點會有 Free 嘅感覺呀!?

對我呢啲窮人黎講,呢啲名店街我又點幫襯得起?

啱!所以,就算我 N年前去過巴黎,都係入過一、兩間鋪,仲要只係幫朋友買個鎖匙包咁大把!

咁你會話,咁咪即係齋行吸廢氣!? 
um… 其實,除左最鍾意 enjoy 果嗰 Free 嘅感覺,另一樣最鍾意就係去睇佢地嘅櫥窗設計!!

香港就好少見到好嘅櫥窗設計,就算係名店通常都係幾個大大個紅色"SALE" 字就算數!!
>______<"

當然,呢啲同有 budget 做設計有關啦!但係,我都係覺得人地外果啲就真係花心機多啲喎!

而日本有一個設計雜誌網 (JDN),就將唔同嘅櫥窗設計影低左再擺上網,咁就可以暫時一解我呢啲又冇$$去旅行,又想行街嘅人啦! 

而且,最好嘅係你可以喺呢個網頁睇翻之前唔同嘅櫥窗設計!

Wow!等我去止止痕先,我指上網睇呀!

o^_______^o


銀座 コア 
[2010年7月, link ,[img from JDN]

銀座 天國 
[2010年7月, link, img from JDN]
ディオール 銀座店
[2010年7月, link, img from JDN]

資生堂本社, 用 X 咁多支唇膏砌成
[2010年6月, link , img from JDN]
メゾン エルメス
[2010年6月, link , img from JDN]
銀座 Hatsuko endo weddings
[2004年11月, link, img from JDN]



info from JDN











Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言: