Tay's Web Diary

星期一, 8月 16, 2010

TayThink / Travel / Toto --- 2010日本關西[追加中部]春の旅 | Day 3. Part 3

前遊記: Day 3. Part 2

日期:2010年4月24
天氣:晴 & 陰 & 有雪
標題:
"驚喜"酒店

景點
: 日本 7仔 (セブン-イレブン)、
           クロネコヤマト クール宅急便貨車、
           石川県加賀市 
           山中溫泉


响之前嘅遊記講到估唔到玩完立山雪の大谷今日仲會有"驚喜"啦!

上車冇耐,導遊已經開始為我地今晚住果間酒店同我地"打針"狂數呢間酒店有幾唔好,又話同公司反映左,差啲因為呢間酒店唔帶呢團,叫我地有機會就買定乾糧杯麵,果度地方偏遠周圍唔會有便利店,佢話佢好少會用"傳統"黎形容酒店,傳統即係而且,仲話呢間酒店係由「有勢力人士」開嘅!... 不停開火炮轟


O________O"
7仔 (セブン-イレブン, Seven-Eleven)

由於路程遙遠,司機就放低我地去第一站汽車休息站,估唔到第一個小"驚喜"就喺度發生!呢個休息站有間 7仔 (セブン-イレブン, Seven-Eleven) ,大家見到又一窩蜂咁直衝入去掃頭先導遊話好味嘅"山"字頭杯麵,全架清晒!仲要7仔哥哥响倉度,攞晒啲存貨俾我地!!盡顯港人嘅特色 ── 一窩蜂(蝗蟲)!!


牧場嘅羊咩咩~
不過最有型係,間7仔隔離竟然有個牧場!? 
O_____o"

開頭都冇留意到係牧場,但係見到啲團友個個出黎就走向牧場果邊行先發現到!
呢度竟然養左羊同Q版馬!又幾得意喎!
o^______^o
牧場嘅Q版馬
雖然,有少少 gimmick 之嫌,不過,都"驚喜"

同啲羊仔、馬仔影完相之後,我又發現到第二個小"驚喜"就係見到クロネコヤマト クール宅急便貨車 (Kuroneko Yamato Cool 急便貨車 | 日本大和運輸冷凍宅急便貨車, 黑貓親子logo)!

我都係第一次遇到宅急便貨車,所以又去同佢影下相,哈哈!! 
クロネコヤマト クール宅急便貨車 
喺汽車休息站胡鬧完一輪,我地繼續出發去"驚喜"酒店!
呢間酒店其實位於石川県加賀市,即係喺邊!?我點知喎!!
>___<
就算會去石川県,全都係因為金沢市嘅兼六園 (日本三大名園,聽日會去)!但係完全冇諗過會去加賀市!

我諗連我地嘅司機都估唔到,所以,都蕩失左路,應該遲左大半個鐘頭有先去到酒店!

大家已經又攰又餓,一停車我地呢班港人又“乒鈴o棒唥”咁落車,極速咁將所有大大細細嘅行李拉晒落車!大家都想飛快上房擺低晒啲行李就去食飯!


點知!?我地全部人塞住晒响門口度!!
因為,服務員將我地全部截停晒!原因係呢間係"傳統"嘅温泉酒店,仲要係好"傳統"果隻!佢地想俾你有一個"家"嘅感覺,所以,所有人都要換佢地呢黎嘅拖鞋先可以入酒店!!! 
@____@"

已經餓到癲嘅我地,就俾佢地呢啲咁熱情嘅款待激到更加癲!
>___<#

好啦!換晒拖鞋後,大家諗住可以上房啦!點知,要去 Lobby就先要上一條電梯!

我地香港人最叻就係乜? 靠自己!

不論,老嘅嫩嘅 (我地個團,嫩極嘅都大過啲80後,:P) 都自己諗住攞行李上房!不過,大家除左扲住行李,仲有一袋二袋頭先响7仔買嘅大量宵夜,同立山嘅手信,上條電梯真係險象環生!!有啲團友更加係一仆一碌!
o_____O"

我地嘅導遊好有經驗,見勢色唔對就叫停大家,叫呢度嘅服飾員幫我地扲行李,不過,我地睇一睇見到 8個服務員全部都係女士,再望真啲!原來只係得一個廿零歲嘅後生女,其他全部都係已過50、60歲嘅 auntie!!
o_____O"

突然,一個男人跑出黎,我地以為係 Bell Boy啦! 望真啲!完來係一個又係起碼50、60歲嘅 " Bell Uncle"先真!
o_____O"
我地大大話話有成30幾人,每人都有一至兩件行李!咁即係只少要搬40、50件行李!!

有啲團友見到咁嘅情形,自己扲到嘅都自己扲!
好唔容易我地終於去到 Lobby,不過,一上到 Lobby ,第一眼我就覺得好似返左去幾十年前嘅《葡京》!!

因為除左呢度有好有「悠久」嘅裝修,好似有大大盞嘅水晶燈金色牆紙紅色嘅地毯呢度仲擺左一部部嘅仲要入銀仔果隻機動遊戲機添!仲係我做細路果時玩過果隻款!!

真係「好葡京」! 

“好”葡京
其實,個 Lobby 算幾大,不過,竟然除左我地呢團客,冇任何其他住客,大堂無播任何音樂,靜到令成件事更加詭異

真係好似去左另一個時空咁,令我諗起《千與千尋》不過係心寒版!!

我地攞左房鎖匙就去搭 Lift 上房啦!點知到 Lift 口先知,架 Lift 最多載到6個人,咁我地一人一喼,即係話每轉最多可以載到3個人!

30幾人即係要10幾轉!@_@"

因為架 Lift 太細 服務 auntie 冇同我地一齊搭, 只係幫我地 hold 住架 Lift 。今晚我地個團啲房集中喺8樓,一入去見到最大啲冧把只係得個 5 字!?

我地以為入錯 Lift ,走番出黎,不過,auntie 不停叫我地入番去,仲幫我地襟左個5字!? 
o_____O"

好啦!我地唯有照搭,架 Lift 上到 5 樓度,一打開門!! 我地就見番幫我地襟 Lift 嘅 auntie
o_____O"

開頭仲以為自己眼花,但係聽朝導遊一上旅遊巴,就問我地琴晚有冇俾啲 auntie 嚇親,襟 Lift ,帶路嘅都係同一個人!!證實導遊都有同樣嘅經歷, auntie 真係由大堂跑上黎5樓呀!
o_____O"

原來佢要帶我地去另一面轉 Lift 去 8 樓!! 
嘩!咁大個仔都係第一次住酒店要轉 Lift 上房! 
=.="

其實,成間酒店唔算光猛,而我地門係一度薄薄又好殘舊鐵門,真係有啲擔心今夜嘅安全!

極餓嘅我地都唔理咁多,擺低行李我地就去位於 4樓晚飯嘅地方。 原則上呢度酒店冇一間餐廳,就算有我都冇見過佢開門,我地今晚食飯嘅地方都只係一間貴賓房或者我地叫 Ball room。

我地見架頭先搭 Lift 咁麻煩,就懶醒咁諗住行樓梯落去,不過,條樓梯就黑麻麻行到一半都心寒~

去到貴賓房果層,見啲房都係十室九空

而日人通常响啲貴賓房外會插住寫左團體名嘅旗或者燈箱,但係我地行黎行去都搵唔到我地團果間貴賓房!?
不過,竟然我地見到一個開著左嘅燈箱,上面寫住「山口」兩個字! 

當堂,諗番起導遊頭先喺旅遊巴講話呢度由「有勢力人士」開!! 
呢個「山口」會唔會就係果個「山口…!?

入住團體名單








我立刻指住個燈箱,向大家示意唔好咁大聲大家同時都放輕腳步繼續行!


喂!咪住!點解搞到我地要好似做賊咁呀!!! 
>___<"

間房傳黎一班日本佬飲酒嘅笑聲,我地仲好驚咁一步一步慢慢行,突然,前面又出現左兩個 auntie,佢地見我地,就 "yap"手叫我地同帶我地去我地嘅貴賓房…

呼~~ 終於黎到食飯嘅地方,不過,所有團友都好似好不滿呢間酒店咁,連响我地面前擺得好有心機嘅日本懷食粴料,大家都冇心機去食,有啲團友更加食唔夠一半就走話返房食杯麵!
貴賓房

我開頭都係咁諗,因為,呢度無論環境食物嘅質素都同前兩晚嘅酒店有一段距離,環境殘舊而且魚生仲要唔夠凍,但係條炸魚就凍晒
@_@"
魚生
不過,為我地服務嘅 auntie 仍然好努力,佢地跑過黎為我地斟水,跑過黎為我地添飯!

唔好意思之餘,更加有啲感動

憤係我地港人點解乜都係一窩蜂,人走你走人留你留 

講真啲野食凍 (熱)左同我地架車遲左都有關!而且,我體諒呢班 auntie 由接待到侍應都係由佢地幾個做晒,咁你仲想佢地點呀!?
日式炸魚,連骨食晒!

而且,導遊講到明呢度係荒山野嶺有魚生仲要係懷石粴料咁上枱你仲想點!?

你可以話我懶型扮晒野或者廢話連篇都得,不過,最後我差唔多食晒我自己果份晚餐,而且,差唔多係最後果嗰批人走…

返房休息左一陣,我地就去浸溫泉,呢度當然都唔係混湯,男女賓分開!

我入去男賓部,一開門見到係一個成幾千尺嘅休息區!
o____O"

右邊係一個空左嘅酒廊,一排排嘅吧枱向住山景,幻想下當你沒浸完個温泉,坐低望住個山景,飲杯冰凍嘅啤酒應該都會幾,不過,我果刻完全感受唔到呢個正嘅感覺! 因為,呢度乜人都冇!

而我去到喺樓下嘅溫泉,就更加幻想到以前呢度應該係歌舞昇平、聲色犬馬嘅地方,好暗光線,而且有一個又一個大大個三温暖」池,完全係電影黑幫頭目俾人暗殺場景嘅格局!

真係咁大個仔,第一次見識到!

浸左一陣,我都係對呢個環境唔多自在,就出左去戶外嘅温泉區!

其實,呢個地區嘅温泉全部都係由一個叫《山中温泉》嘅泉眼黎嘅,而《山中温泉》喺日本排名都唔算低,呢個室外嘅温泉 --- 檜天の湯,真係完全為呢間酒店加番唔少分!

水夠晒熱之餘,而且又係向住個山景!環境一流!浸到熱地,又上水吹下山風,吸番兩啖新鮮嘅空氣,都真係幾爽!
宅急便直送毛蟹
浸完温泉,我地返房一齊"搞掂"埋隻宅急便直送毛蟹呼呼入睡了


承惠300円嘅收費電視!? 唔知 work 唔work 喎!
你睇完你可能會話打死你都唔會住呢度!

不過,對我黎講,我會話我呢次嘅經驗好特別

如果,唔係跟團都真係未必會住呢間酒店,但係住過呢間酒店,俾我有啲感觸!

感觸呢度以前嘅繁盛,不過,經過歲月時代嘅變遷,令酒店設施變得不合時宜

客似雲來變得人流淍零,但係由每位 auntieuncle 臉上見到佢地為酒店嘅完全付上,堅持留守、繼續服務嘅精神!

接待我地嘅第一刻至到歡送我地嘅最後一刻都係面帶笑容,呢種堅持敬業精可能就係我地港人最缺乏嘅地方!


Day 3 ── 完
Ref. Link: 山中溫泉




Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: