Tay's Web Diary

星期三, 5月 03, 2006

Sport / TayThink --- My First Yoga Class 第一堂的瑜珈課

我個Professor叫我地成班同學試o下玩瑜珈,安排我地去試學(TST某Yoga school)。咁咪去試o下o羅!
今天(上個禮拜某一 日)是我第一次接觸瑜珈, 而且重要係高溫個隻! 兩個字---濕晒! 好耐都未試過出咁多汗(咁濕), 重要成身都俾自己d汗trap著。其實大家做運動o既時候都會出汗, 不過不停出汗又不停揮發, 呢度40幾度(我諗, o)又咁多人(30幾個人)一切做運動(26個 posture), 一切產生熱能同水蒸氣咁又點揮發到呢? 個Yoga Angel (男的 即 Sales) 重問我點解唔除衫玩? "我話怕醜law!" 喂! 大佬呀, 得幾個男仕, 全部女仔, 重要個個咁鬼fit(除o左d男仔)! 我自問未減肥成功啦! 點除啊?

不過, 我自己真係幾有d興趣, 不過就貴d!

第一有份報紙話運動要符合三種發展:
A. 增強心肺功能 (跑步、游泳、行山)
B. 增加肌肉力量及結實度 (足球、tennis)
C. 增加柔韌度 (....)

A, B 有做。柔韌度!? 我就真係冇乜點做啦! 應該話冇乜!

第二, 其實, 城市人真係冇乜幾會靜下o黎, 同自己(深層o既自己)溝通。
瞑想同瑜珈(有人話瑜珈係活動中o既瞑想)係其中一種方法俾自己同深層o既自己去溝通。

第三因為有靚...

不過, 依家忙到死, 所以唔玩得住!
如果, 邊個有興趣去玩話我知。當然, 有咩comment就一定要send俾我啦!
Start from 2006 ... Free Counter

1 則留言:

匿名 說...

你係唔係去半島酒店個間,我都試過玩一堂,但玩左一個鐘就頂唔順,要大休息。不過,真係好耐好耐未試過出咁多汗,1都幾正。