Tay's Web Diary

星期三, 5月 03, 2006

Sport / TayThink --- 冠軍

<-- From Chelsea Offical Site, 好溫馨啊! 正係鐵漢矛情!

好耐都冇出街睇波, o個日W兄約我出去o黎睇Man.U 對 Chel屎! 大戰嘛! 緊係要出來感受o下大戰氣氛啦! W兄重送o左兩個我最喜愛現役球星o既電話繩俾我 (球衣o個隻, 好靚啊!), 分別係人見人愛o既巴塞球星朗拿癲佬 (OK OK, 女士們, 唔好嘈住, 我指係球技)同AC球星卡卡, (女士們, 今次我指個樣同球技, 正所為24歲 _ _ _[自己填啦!] 不過, 人地結o左婚啦喎!) W兄就掛住個Chel屎林柏特。
果場波, 認真多事段。 Chel屎淨勝3粒, 蠃埋聯賽冠軍, 車仔隊長Terry受傷(不過沒大)但朗尼仔骨折(不只一處骨折, 難圓世盃夢), Chel屎提早攞杯!
o尋晚華倫輸波失分、巴塞(Barça)蠃波提早封王!
意甲就鬥得難分難解! 如果AC蠃埋祖記就正羅! 我地就集齊三大聯賽冠軍o既代表人物啦! 哈哈!

當然, Barça攞埋歐冠(17/5)、朗尼仔趕及復出、巴西、阿根廷、意大利及d非洲足球新勢力均有好表演,咁埋o個初夏就不得了! 足球玩轉全世界(我o既)!!
Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: