Tay's Web Diary

星期二, 7月 08, 2008

TayThink / Travel / Toto --- 2008 US + CA Trip Day 3


繼續喪玩樂園


***重點景點: Universal Studio + Beverly Hills Dinning***
第3日都係喪玩樂園 - 今日要喪玩環球片場8粒鐘! 可知50年來加州最熱的6月真的不野小, 一落車己晒得難以睜開眼睛! 可能手臂在昨天已被曬傷, 陽光曬下來也感到刺痛的! :(

從昨天迪士尼o既經驗, 我們也作好準備, 一共帶了3L.水, 不過, 原來加州陽光的蒸發能力是那麼可怕的, 3L.水都係唔夠!!

[Click "View Album"去睇細相(Thumbnail Mode)同相片註解]

所以, 第1個遊戲就走入室內冷氣地方 - Terminator 2: 3D. 真的很不錯呀! 真人演出, 室內開槍, 片車加爆炸場面再加3D電影同機械人演出! 現場感十足!! 只是故事開端帶點矛盾, 同結尾老土點!! (點老土法!? 完場時兩母子背對背擺post跟著熄謝幕 ... 嘩!! 真係好耐都未見過! o____O") 如果改了這兩點就完美了! 聽領隊講"8年前"有團友睇完呢個Show話: "淨係睇呢個Show, 今次o黎美國洗幾多錢都值番晒! " (我想8年前一D都唔誇張!!)

史力加o既4D電影又搞笑又好睇又好玩!

跟著睇水世界(Water World), 真係超正! 你坐頭6行包你全身盡濕(D櫈油o左綠色o架! 想get wet就坐啦)! 我當然不能濕身啦! 因要保護我的"老戰友"(我部DC)! 表演者先讓觀眾興奮地盡濕!! o下o下成桶成桶水咁fing埋o黎, 全身盡濕! 接著開show, 打鬥、高處隋海、開機關槍、 開火箭炮、
大爆炸、各款快艇以高速在狹窄的表演場地內追逐! 最後成架1比1, 著晒火o既飛機從空中墬毀, 落在水池中! 表演者演得出色! 我地睇o既就睇得投入! 真係拍案叫絕, 人人拍爛手! :D

跟著去o左Studio Tour, 即係坐shuttle遊華納片場! 大家都知道沿途會看到不少的道具及效果裝置, 導賞員也會深入介紹如何制作, 坐上車之後也十分期待! 當到達先前發生火燭o既KingKong Site (據說有些母片也被燒了), 看見一片頹垣敗瓦, 不少大型機械車同工作人員還在努力清理現場, 突然傳來一陣"羅"味! 心想華納片場真有你一套, 在這裡也能做effect, 被你吹脹!! 點知 ...

突然看見導賞員皺一皺眉, 說了句"Oops!"跟著跳o左落車! 心知今次不妙了~ 原來係架車水滾, 咁都被我地遇到!! o____0" 搞到華納片場大塞車! 原本9個字o既活動, 最後變o左個幾鐘!

不過, 這個studio tour真的一定要去, 你平時睇戲睇到o既effect可以透過電腦加工再在銀幕上演繹出來, 呢度係係你面前做出來, 要你現場感受到! 水濺在你身, 火o既熱力令你感到燒到埋身, 機械機關裝置, 令你感到地震o既搖動, 地動山搖... 感受到他們制作電影特技的技巧和專業!

玩完這幾項遊戲已經是中午飯時間了, 決定又一次出走樂園到樂園外的地方搵食~
跟迪士尼一樣, 樂園外的有一個購物同飲食區, 這裡叫做 CityWalk.
鋪頭外的招牌都是悉心打扮, 有d好cute, 有d又好形!

咁多食店, 我地最後揀o左Hard Rock Cafe, 一來對我們港人來說是比較熟悉的品牌, 二來是知道佢地ice tea可以免費添飲!! o岩晒我地呢d五行欠水之人~ :p

雖然, 去到都要等位, 不過waitress小姐俾o左一部機我地, 還叫我地可到樓上和shop度參觀, 當有位時部機就會震同閃! 好方便啊!!

坐低後, 有點不願走, 更食到好好味o既朱古力心太軟重要跟埋兩個雪榚球!! 好滿足啊! 這餐飯吃了兩, 三個鐘~


跟著入番樂園, 同夢露和史力加老婆Fiona影相~

之後, 在集合前到restroom換番件polo shirt同條長褲, 因為要到比華利山o既著名扒房鋸扒!
有幾著名!? 有人自己去食要預早三個月訂位, 我也想不是誇張了點吧!?

去到原來一點也不假!! 餐廳泊滿名車, 各客人也盛裝出席! 坐我地隔離位的老夫妻, 婆婆穿著晚禮服而伯伯穿著"踢死兔", 我們即穿polo shirt同條長褲, 有些團友更不夠時間換衫, 只穿T-恤, 短褲! 你知這是何等尷尬! -________-"

燒牛扒果真比平常食的juicy, 還有他們的旋風沙律好睇好食!
(香港一年前也引進了這店, more info)

返到酒店房, 還可以看到迪士尼那邊的煙花!
正呀!


Start from 2006 ... Free Counter

4 則留言:

匿名 說...

What a gd blog, very descriptive and funny when seeing it!!!!!

Unknown 說...

Thx for reading~ :)
i knew u b4?

Oldman 說...

睇完你D相!
搞到我好想去曰本 Disney 呀!
好耐無去啦 !

Unknown 說...

哈哈!
估唔到可以勾起你條引~~ hehe

其實, 我都想去! 不過, 冇$$!
睇o下年尾有冇水啦!