Tay's Web Diary

星期四, 7月 17, 2008

TayThink / Travel / Toto --- 2008 US + CA Trip Day 8 Part A

多倫多


***重點景點: New / Old City Hall***

我寫o左咁耐, 你又睇o左咁耐, 終於離開o左美國, o黎到加拿大!

有朋友話我可唔可以唔好寫到咁長篇大論, 寫短d? (多謝發表意見!) 又有朋友話鍾意睇我寫哩個trip, 叫我繼續寫? (多謝支持!)

唔 ... 我承認我真係寫得都幾長篇大論, 不過, 我真係想盡量寫晒我係這個trip o既趣事同沒趣o既事, 有時又會寫o左d好廢o既廢話, 好似頭先果句咁有趣同沒趣o既事, 哈哈! :D

不過, 哩度可以話係我o既日記簿 (所以, 哩度o既英文名叫做 Tay's Web Diary), 我希望哩度可以俾我老o左o既時候睇番自己有幾傻, 所以可以寫到幾多就幾多啦~~ :p

不過, 我都好順應o下民意, 我會繼續寫得一樣咁長篇大論 (哈哈~) 不過, 試o下分part啦~ :P heheehe~~

好啦! 經過第1日o既搭飛機, 訓醒一覺後, 我地到o左跟團o既最後一日, 行程豐富!

我地先會去多倫多o既Down Town作市內觀光, 跟著我地會去尼亞加拉瀑布(Niagara Falls) 同附近o既酒莊~

多倫多係我這個trip裡最鍾意o既城市, 而尼亞加拉瀑布亦係我最鍾意o既景點! 所以, 都可以話係一個完美o既尾站! :D

我覺得Toronto有好多古英國建築, D人比美國人有善, 好多野都幾似香港, 好似佢地都會有王后公園, 菲臘親王廣場, 仲有好多茶餐廳同燒味店, 聽講話d燒味唔錯, 點解? 因為, 佢地天氣較乾燥, d燒味好耐都唔會腍! 哈哈~~

係多倫多果幾日, 天氣係成個trip最好o既, 所以, 都係我心目中都加o左好多分~ :)
Part A 完! (夠短未? :P + :D)

[Click "View Album"去睇細相(Thumbnail Mode)同相片註解]

Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Con 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

看完你o既comment, 突然感到真的辛苦了你這個讀者朋友tim~

多謝你眼睛與腦袋的努力~~
:)