Tay's Web Diary

星期三, 7月 09, 2008

TayThink / Travel / Toto --- 2008 US + CA Trip Day 4

"熱力+魅力"沒法擋的Las Vegas


***重點景點: 旅遊巴上 + Topless Show***
踏入美加之旅的第4日, 要離開位於Orange Country 適合一家大細樂園天地o既Anaheim, 向一個酒色財氣o既不夜城 Las Vegas進發!

美國人好多時會星期五晚去LV渡週末, 星期日返回市區準備明日o既工作!

碰巧今日係星期日, 對邊線大排車籠!! 我諗條籠有成10幾20公里! 大開眼界! 單看這條籠已經感受到拉斯維加斯o既吸引力了!!!

我地個團因為人少, 所以要夾埋當地團. 而團中大部分都是國內同胞, 他們都好有素質!
我們也沒多打交道! 大家在每個景點準時上車就是了~

當地導遊J是一個30/40歲的香港老華僑吧!
作為導遊o既技巧就真係強差人意了! 在香港應該係要重新教育o既一群(唔係我一個人o既感覺, 其他團友都有同樣o既感覺, 你也可從以下敍述o既事件來評一評)!!!

導遊J一開咪就好high, 不停想搞氣氛! "懶"有趣的說著自己的普通話差, 逗得坐前方的國內團友頗開心, 但坐後面的港客就沒多大興趣了, 我則只報回一個禮貌的微笑.

導遊J"懶"有趣的說話技巧未到路程的三分一大家都便得沒趣了, 各有各傾, 各有各訓覺, ...

佢還未察覺自己說話有多趣, 但卻發現大家o既"集中力開始鬆散", 咁佢就開始問大家問題:

"知唔知邊四種人最多黎Las Vegas啊?" 等了半分鐘 ...
坐第一行o既國內團友按耐不著答他: "遊客!"
導遊J自滿的說"o岩la!, 咁第二種呢?"
等了成分鐘, 今次連第一行o既國內團友也不回答他了~
導遊J眼見dead air o左咁耐就自己答: "第二種係做生意o既人!"
導遊J再問第三種係乜野人o既時候, 今次真的一個人都冇埋佢, 佢就發爛渣!!

"唔講啦!!" dump咪, 坐埋一邊. 一半人呆望著佢(包括我), 一半人繼續各有各傾, 訓覺!

放低了咪5秒, 佢又跳起身, 攞番起支咪!

"你地咁o既反應, 今晚夜遊一定攞唔到d紀念品! 人地做完show就回拋d鏈作為紀念品! 你地咁o既反應, 我包你地冇一個人攞到!!"

眼見自己o既"表演"只能吸引一半發呆o既"觀眾", 佢又放低支咪, 跑去拿起自己個袋, 係袋內搵出佢說的那條珍貴o既紀念品, 跟著仲要帶係自己條頸上, 再拿起這條珍貴o既鏈, 神氣地說:"每晚做完show, 只有100條這些鏈從演員中拋向觀眾, 你地咁o既反應, 一定冇一個人攞到!!" (再一次emphasis "你地咁o既反應" 同 "冇一個人攞到!!") 跟著坐番自己個位~~

天啊! 想也想不到會係在美國碰到"旅遊巴士阿叔", 重要係要對著佢兩日! 唔係單程車!! 真大鑊!! o_____O"

唯一慶幸係我地呢班港客, 今晚唔洗對著佢, 我地會自己去睇topless show~
國內客就慘d啦~ 今晚要跟著佢睇topless show, 再o黎個夜遊~~

跟著不停"提"我地明日去大峽谷要好早起身, 唔好遲到... 國內客5點morning call, 我地就6點因為我地住得近d~ (國內客住舊城區, 我地住新城區, Monte Carlo, 又幾ok喎!)
...

4-5個鐘o既"車程"終到達LV, 心諗LV位於沙漠地帶, 一定比Anaheim熱啦!
一落車, 又唔係喎! 天氣上同Anaheimo既差不多, 最大分別是D風吹埋係熱Do既, 陽光的"曬"度同"刺熱"度就差不多!

[Click "View Album"去睇細相(Thumbnail Mode)同相片註解]

同國內客(為他們祈禱~~)+"旅遊巴士阿叔"道別後, 我地稍作休息就去了逛M&M World 同coca-cola專門店, 跟著行去睇show o既酒店 --- Ballys (真係賣鞋o既集團開o架!), 睇Topless Show --- Jubilee~~
好期待呀!! 一來據說是10大show之一, 二來是Topless ma~~ 呵!呵!呵!呵!:P

邊行邊欣賞沿途酒店建築, 巴黎鑯塔, 凱旋門, ...

入場了, 點知 ... 係, 係就係topless, 不過, 唔多吸引law, 冇故事, 冇連繫, 為topless以topless~
冇端端一幕跳舞, 一幕就玩雜耍 (唔夠我地中國d小朋友o黎law), 一幕唱歌 ... 我睇到甩晒 ...
團友話訓o左幾覺, 我話我只醒了數次... 哎...咁就晒o左6舊水! Sigh!!

睇完show唔理3721, 即飈去對面o既全LV最豪(暫時)o既酒店Bellagio! Bellagio, 原本是位於意大利米蘭市郊的湖區 --- Lake Como, 是世界十大渡假勝地, 有幸去過意大利o既Bellagio, 人家賣幽雅, 恬靜, LV的則賣豪華~~. 我地去食佢地o既buffet, 去到9點9仍然大排長籠, 10點話閂門, 不過, 個recep.話10點9重會出最後一輪野食, ... 好! 信佢啦!

未到10點就坐低o左, 大喝大吃! 成座山咁高o既長腳蟹, 我先鯨吞o左8隻, 不同繁多o既冷熱盤, 乜rib, 乜扒, 乜炒飯同乜salad統統skip o左先, 掃一輪大蝦先, 跟著甜品, 朱古力o既甜品好好味, 再加我自已製作o既軟雪榚, 飽到上心口!! 各人只2百幾蚊港紙!! 真係超...超...超...抵!! 其實, 好多其他酒店o既buffet係百幾蚊港紙!! 呢間高級o既已經收貴o左o架啦!

帶著好飽o既肚皮, 行番酒店. 路經逛超市, 又係"打水"o既時候, 今次買o左6L.水, 準備聽日入大峽谷!

望一望錶...e...已經成1點啦~ 街上仍是人來人往~~ 果然係不夜城!!
不過, 諗起哪個"狂燥導遊"臨下車時, 不停jern著叫我地唔好遲到就煩! 唔好理返上酒店訓o左先算啦~ charge足電, 聽日, 先面對佢~~





Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: