Tay's Web Diary

星期六, 7月 26, 2008

TayThink / Travel / Toto --- 2008 US + CA Trip Day 9

多倫多


***重點景點: 卡薩羅馬古堡 Casa Loma, Bata Shoe Museum, DownTown Drifting***


[Click "View Album"去睇細相(Thumbnail Mode)同相片註解]

今日係第一日, 我地可以係多倫多自由行, 一早起身就出發, 向住多倫多東部最大o既mall --- Scarborough Town Center出發, 我地唔係要一早就shopping, 只知這裡係我地住o既酒店最近又著名o既地標而且有subway, 可以去不同o既地方! 不過, 我地都迷路, 最後我地問o左好多熱心人, 終於係油站買o左"Toronto Transit Commission"o既 Day Pass~

由Scarborough Town Center去我地第一站o既地方: 卡薩羅馬古堡 Casa Loma, 一個由英國人 Sir Henry 興建o既"中世紀"古堡, 1911年動工, 用上3年o既時間, 耗資3,500,000元去建成~

這是Sir Henryo既dream house, 為了俯瞰多倫多, Casa Loma選了多倫多o既一個山頭! 古堡樓高3層, 加埋地下室同一個美麗o既庭園, 當中什麼也有, 圖書館, 酒窖, 泳池, 城樓 ... 非常華麗~~

當然, 不能與法國o既凡爾賽宮或聖米歇爾山Mont Saint-Michel相比, 但也可以說是在多倫多的一個驚喜~

過了一個歐陸風情o既早上後我地就善用我地o既day pass 由Casa Loma去o左Downtowno既名店街 Bloor Street, 逛一逛後, 就在附近找上一間日式館子, 吃了個午餐, 媽媽說是最好的一餐(因為最岩食, 平, 份量大, 新鮮又幾好味)! 仲要間鋪係香港人開o既, 開頭都唔知, 後來佢地自己人傾計用廣東話先知~~ :)

食飽後又去o左一個以鞋做主題o既博物館: Bata Shoe Museum, 搜羅全世界所有o鞋o既故事, 都幾有趣~ 不過, 其中有一個本來以18/19世紀做主題o既展區就用o左芭蕾舞做主題, 家姐就大失所望了~~

之後已經係四點, 我地又去o左ROM (Royal Ontario Museum), 因為四點半後可以半價入場, 不過, 我已經有d筋疲力盡o既狀況~

<-- 這就是我的"死"狀~~ @___@"

休息過後, 我地去o左行全世界最長o既街 , Yonge Street 中最平o既店, 一蚊店~

跟著去Scarborough Town Center行shop同Wall-mart~ 去foodcourt食完個飯就番酒店大覺訓, 準備聽日探爺爺! :)




More Info.:

1. Yonge Street
2. Bloor Street
3. ROM (Royal Ontario Museum)
4. Casa Loma
5. Bata Shoe Museum
6. Toronto Transit Commission

Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Unknown 說...

I LOVE TORONTO, CANADA!!!!
I can't believe you went to Casa Loma! I haven't been there in ages and you totally missed the secret tunnels and stuff. next time la...hahaha....

STC (Scarborough Town Centre) is my hang out place, man. i used to know every inch of that mall! love it~

Unknown 說...

Haha, i also can't imagine i walk the same path as u did~

Hehehe~~ world is amazing, i am glad i met u, my friend~

:D