Tay's Web Diary

星期六, 7月 26, 2008

TayThink / Travel / Toto --- 2008 US + CA Trip Day 8 Part B

多倫多


***重點景點: 尼亞加拉瀑布 Niagara Falls***


尼亞加拉瀑布其實係佢共有兩個瀑布:

一個係位於加拿大(係多倫多o既南面), 叫做馬‎蹄形瀑布(Horseshoe Falls), 闊792米, 高53米, 水流係每秒5,720 米³

另一個則係位於美國(水牛城), 叫做新娘面紗瀑布(Bridal Veil Falls), 闊323米, 高21-30米!
瀑布在加拿大同美國o既邊界, 但係係加拿大這邊就可以睇晒兩個瀑布!

美國果邊就只可以睇住d水流落個湖度, 啊! 估都估唔到d美國佬咁精, 見自己個邊睇唔到個瀑布o既靚景, 佢地就起o左條
唔長唔短o既觀光橋 (唔可以太長, 因為會過o左加拿大境), 令到美國自己友可以唔洗過加拿大境都可以免強睇到晒兩個瀑布, -________-"

除o左香港行山時遇過o既流水瀑布, 我真係味見過真正o既瀑布, 心情期待而興奮!
旅遊巴由多倫多o既DownTown(南面)一路駛去多倫多o既最南端, 沿途睇到o既路牌一路倒數住仲有幾多公里~ 心裡跟著一起倒數,
26km, 10km, 1km ...

嘩! 終於到啦!!

我地落車o既地方離瀑布入口較遠, 隔o左兩條大馬路同兩條行人路, 每條馬路都係雙線行車!
但係, 明明陽光普照下, 不知為何感到面上不停有雨粉漂上來~ 心想係咪過雲雨呢!?


導遊看到我個疑惑樣(或諗樣), 則指著瀑布那邊說"呢d係瀑布濺起o既水花!"
O______o"


我心諗你當我白痴呀!? 有冇彈到咁遠呀!?
跟著, 我就知今次我真係做o左白痴! 瀑布水o既衝力真係可以咁大!!

-______-"


過o左兩條大馬路同兩條行人路, 就去到入口, D雨粉已經越來越大粒, 聽到o既水聲就越來越大聲! 心情就越來越興奮!!

興奮係因為我地將會搭船, 近距離去感受這裡o既自然威力 --- 水o既衝力!! 有趣o既係問過唔少o既朋友, 有d係多倫多生活過或者讀書, 但竟然冇一個人坐過這個霧之少女號 --- Maid of the Mist!

可能好似我地香港人咁, 好少人會入山頂o既Believe it or Not Museum, 永遠覺得哩D係俾(呃錢)遊客玩o既活動. 不過, 當我地去到另一個地方, 又肯俾錢入去睇喎! 哩D係咪叫"反賤"呢? :p

咁哩兩個瀑布o既威力有幾大!? 每秒5,720米³o既流量, 得D數字又真係唔知佢有幾勁!?

坐霧之少女號就可以近距離親身感受瀑布水衝落湖面, 再彈上幾十尺以上o既水o既威力! 聽到撞落湖面的巨響! 水不停飛埋o黎!

架船梗係唔可以衝入去個瀑布度啦! 否則, 成架船都會沉! 都唔知可唔可以撈番你上o黎~

其實係1846年, 人們已經用少女號o黎參觀尼亞加拉瀑布, 已經有百幾年歷史, 所以都可以話絕對安全, 唔會跌落水, 唔洗勞煩人地撈番你上o黎!! 但係, 就包你全身盡濕!

所以, 在未登船之前, 每人都會獲派一件靚靚雨褸, 工作人員也會提醒我地要小心好好保管自己o既電子產品~~

我地第一個去感受o既瀑布, 就係新娘面紗瀑布(Bridal Veil Falls), "衝水聲"不太大, 但濺起o既水花已經就好似落緊大雨咁, 大家已進入霧都了~ 嚨... 嚨...嚨...o既水聲加上水不停的打落身上, 心跟著水聲不停的卟卟...卟卟...卟卟...的跳動著, 成船人都好興奮~ 不停拍照, 大家也不顧自己的相機會不會入水, 舉高相機就影~ 很刺激呀!


接著我地架船慢慢駛去馬‎蹄形瀑布(Horseshoe Falls), "衝水聲"越來越大聲, 好似自己身處高速公路o既旁邊, 有數以百計的大貨櫃車不停咁駛過o黎~~ 瀑布o既衝力令到刮起大風, 打落身上的水比係之前係新娘面紗多好幾倍! 好似係八號風球係岸邊睇浪咁~~ 好 .... 刺激呀!成個人好似置身係條高速公路上沖緊個花灑涼咁!! XD

在陽光下, 瀑布澎湃o既水流, 好像一塊會動o既活翡翠咁綠, 加上刮起o既風同身上o既水, 令人感到一絲絲o既涼意~ 望住個瀑布更覺清翠, 真係好靚呀~~

狂野, 自然同幽美集於一身, 這正正係是奇妙造物主o既傑作!


大峽谷o既感受更深, 實在是太難忘o既經歷了~~

經過一輪的親身感受後, 船泊岸, 我們到瀑布旁的餐廳一面繼續欣賞瀑布, 一面享受午餐, 好舒暢的感覺, 不願離開這個瀑布區~

如果, 下次有機會再來, 我一定會待至晚上欣賞瀑布o既夜景才離開~~~

接著我地去了尼亞加拉瀑布區o既酒莊, 欣賞它們著名o既冰酒 (ice wine, Dessert酒, 女士一定喜歡上它)! 好甜, 好香同好有蜂蜜香o既甜酒~~

酒莊一大片o既葡萄園, 加上玫瑰花花園同白色o既帳篷構成一幅很美的圖片~
這可能是酒莊老闆是法國人特別有這樣o既心思同情調了~~~

吃過美味o既中式晚飯後, 我地多倫多跟團o既旅程完畢, 明及後天就係我地自由行o既時間了, 期待探望我心中永遠的"好桔"老人!!


ps: 這間多倫多o既中餐廳, 絕對好過普通o既香港"美生", 拍得住香港o既"麗苑"酒家~~ :O + :P~~ 讚呀!

More Info. of Maid of the Mist

Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: