Tay's Web Diary

星期六, 8月 30, 2008

Fun / TayThink / Toto --- 小朋友, 快開學啦! 喪玩埋一天吧!

一心想著襯,細表弟(花名:浩二)放暑假, 帶佢地去機場T23D+特效版o既地心探險記(其實可能係自己想睇多D), 點知場場都爆晒!! >_____<#
咁諗著買Summer Fun Pass 啦! 呀!!! 佢話個motion ride 暫停!! 咁就好似唔係好值99蚊啦~ 哎 ... 乜都冇得玩咁! 嬲嬲地去食o左晏先算~

點知食食o下晏o既時候, 先知浩二原來好鍾意睇飛機, 又好鍾意睇個機場展覽館! 好啦! 咁參觀完個展覽館, 就帶佢去"展望台"(SkyDeck)度睇飛機, 我就影飛機! hehe... :P
見仲有時間帶埋佢去迪迪尼酒店 ... 散晒!!

我唔知佢今次最開心係乜, 可能係佢同我阿媽jam"打開蚊帳"o既兒歌! 我阿媽唱中文版, 浩二就唱英文版, 超搞笑 ... :D
或者佢睇我係T2內玩i-sporto既BOXING! 佢拍晒手掌 ... 可能因為我打得好"狼死"或佢睇得奧運太多...
又或者佢可以自由咁跑動! 無論係展望台或迪迪尼酒店草地度...

而我最開心就係實現到自己對兩位小朋友o既承諾, 一家人開開心心咁過o左一日family day 同影到我今年(暫時)最滿意o既相!!! 上面的四連拍! :D, 由浩二同MyV係迪迪尼酒店花園內迷宮中聯手製作 ...

[Click "View Album"去睇細相(Thumbnail Mode)同相片註解]


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: