Tay's Web Diary

星期三, 8月 06, 2008

TayThink / Sports/ Fun --- 2008 Summer Boat Trip

好耐好耐都未試過遊船河咁盡情! 咁開心!! XD


可能大家都好耐未試過咁好天氣 (有陽光, 又有D雲, 又有D風), 一大清早西貢已經人山人海, 我地係彩虹等去西貢o既小巴都要等成十幾廿分鐘~~

我地一行18人, 拿著大大細細o既水泡登船!

播著朋友Charles特別為我選o既Bossa Nova音樂出海去了, 真係好鬼好feel~~

今次遊船河o既船家, 其實係幾年前我跟過佢地去chuk墨魚, 個時仔仔好cute, 好得意~~

佢地一家人好好喎, 每人係船上有自己不同o既角色, 爸爸係船長, 媽媽係大廚, 仔仔, 豪仔依家大個o左, 佢就厲害啦! 又係PR又係wakeboard教練!


船家話今次o既目的地係"大蛇灣", 果度的水靜D, 深D, 玩wakeboard或泊船都好D~~

一路開船一路已急不及待搽"黑鬼油", 一路走上船頂, 享受久違了的陽光~~
聽著Bossa Nova, 這個拉打音樂(其實係Samba Jazz), 特別像置身巴西o既里約熱內盧, 心情大 ... 大 ... 好!!

船上不同o既朋友仔又好nice, 有D帶o左唔同o既生果上船消暑, "小花"準媽媽係pancake's queen帶o左pancake上船, Man-D係cup-cake's queen 就帶o左Chocolate Chip Cup-cake~~

全部都好好味!! :P



大家在船上有講有笑, PR豪仔就拿著副啤派捉人同佢玩~~ :O

這個陽光男孩真不得了, 冧盡全船o既女仔, 我地男生也自愧不如 ... :{

我地先玩兩轉香蕉船, 考驗o下大家o既平衡力, 跟著就上船食個午餐, 心想都係"到會", 求其醫飽個肚就算啦!

啊! 點知遊艇上o既朋友已經"開動"o左! 眼見大家用著硬o既塑膠碗(不是到會用的發泡膠碗)盛著一碗碗滿滿的食物, 食度好似好滋味咁樣喎! 一看原來大廚係我地去玩香蕉船o既時間, 已經

準備o左"花蟹粥", 炒烏冬, 瑞士汁雞翼, ... 超有家庭feel同超好味啊!!!


"小花"準媽媽就不停食這個"花蟹粥", 不停讚好味!! 哈哈! :D

食飽後我地落水做一陣"浮游生物", 就去wake啦!!


<= 這就是"浮游生物"


我地先拜o左豪仔做師父先, 因為我地大部份人都未玩過或玩過一, 兩次!

佢落水示範, 快艇開動, 扯起條繩同個handle, 豪仔就輕輕鬆鬆咁企o左係水上面, 佢第一個動作大家估o下係乜!?

佢第一個動作係彎腰係水面度攞水黎洗面同梳頭!!!!!

我地成班就即刻俾佢"寸爆"o左o羅啦! -_________-"

不過, 大家同時都忍唔著叫囂, 為佢歡呼!!!
一輪花式, 踎低, 轉手, 單手, out-wake, 跳浪~ 嘩!! 我地拍爛手掌!!! XD



豪仔好有心機教我地每一個, 佢最後教到口水都乾埋, 話係用感覺!!!

經過佢o既教導, 我今次終於wake到幾次10零秒, 哈哈哈!! 好開心呀!! :D
不過, 冇帶相機影唔到裝型仔相!! Sigh!! >___<

其他又真係好靠感覺架喎, 你同塊板加水面o既感覺, 唔可以同佢鬥力, 但又唔可以完全俾放鬆, 腰要直, 你要知道你自己係滑水, 塊板永遠係水面, 我好多時心急塊板仲係水中就企起身!!!

朋友Man-D仲勁! 第一次玩就wake到幾十秒個隻, 勁呀!!! :D

玩完wakeboard, 再做一輪"浮游生物"就回航!!

朋友Bill近來成了Bollywood (寶萊塢)迷, 帶o左有印度劉華之稱o既 Shah Rukh Khan o既音樂, 大廚原來係印尼華僑, 又係印度劉華fans, 他們就談得興高彩烈!! Bill今次o既boat trip就遇到兩個志同道合, 一個係大廚, 另一個就係朋友Fanny!! 賺晒啦!! 哈哈!! :P

一邊駛番去碼頭, 大夥兒在船頭沖涼, 男女共浴! 好正喎!! 其實, 因為只得一個花洒, hehe~~

上岸食個滿記糖水, 吹多一輪水! wow!! 真係完滿地散啊!!

其實, 今次我地o既boat trip除o左好warm又好玩之外, 其實都好驚險!!

驚險場面1:
當我地wake緊o既時候, 有隻喪鬼"懶"型咁, 以高速開著架outport好快咁駛過, 應該係"片"過, 先"片"過係我地前面約廿米o既另一架快艇! 我地倆架快艇都岩岩停o左係度!

我地架快艇剛好同前面架快艇成o左一直線, 我地正正就入o左隻喪鬼o既盲眼位, 當佢避過前面o既快艇時, 我地同隻喪鬼已經只係剩番10多米!!!! 可知海上與路上不同, 唔係會刹停就可以剎停到!

船長已準備嘗試開引擎, 希望駛開D減少撞擊, 我就準備跳海~ (船家話最多只有3秒鐘就會撞埋o黎!!) 好彩隻喪鬼瞄到我地, 佢扭盡軚, 打o左一個"S"形, 避埋我地!!
我地全船人即刻舉起中指指向著隻喪鬼!!! 好彩! 有驚冇險!!!


驚險場面2:
回航時, 我地正開開心心咁係船頭沖緊涼, 有一架大遊艇經過, 番起一個巨浪!!
我地架船被拋起, 好似玩緊海盜船咁!!! 大家立即踎低攬實欄杆, 如果唔係就被拋晒落海~~
你對比o下左邊個兩幅相就知, 攝影師(應該係bill)由企高到應該訓低, 看上船頂o既白色扶手位置就知, 好彩! 有驚冇險!!!


今次, 遊船河好正, 好好玩! o^_____^o
不過, 依家全身都甩緊皮~~ -_______-"



Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

匿名 說...

wah...from the words i felt that was a nice trip ah!!

Unknown 說...

Yup!! Let's Wake again next times~~
I Loving it~~~