Tay's Web Diary

星期日, 8月 10, 2008

TayThink / Movie --- WALL.E與三更之回家

今日終於睇o左 WALL.E, 作為Pixar既Fans, 一定要睇啦!

人地美國六月就上o左畫啦!! 香港要遲成半個月!! 心急死人咩!! 不過, 到香港七月上畫, 自己又冇時間去睇 ... 唉! >____<" 激死!

(圖片來源: Tay's 2008 US + CA Trip Day 1)

Pixar o既成功一直都係除左畫功了得, 最重要係故事仲得! 佢地通常會用至少兩三年寫一個故事! :O

作為動畫片, 我覺得有一個元素一定要有, 哩個就係"有趣"! 除o左所有Character, 如WALL.E, Eve, Mo仔, 船長, … 都好有趣外, 故事同細節亦好有趣…, 我覺得佢已經可以攞o左80分以上!!

而今次故事比之前更加複雜! 機械人感人既愛情故事+環保意識再加上要冇乜對白咁講故仔, 絕對高難度!!

可知迪士尼一半既目標觀眾都係小朋友, 既要教導小朋友環保, 不要懶惰, 不假手於人及勇敢突破掌握命運o既信息, 又要做一齣機械人而感動到成年人既愛情故事, 要平衡多方面絕不簡單, 可見導演安德魯史丹頓(Andrew Stanton)既功力多深厚!!

教育意義信息明確不討論了, 反而想談談愛情這Part, 記得多年前朋友J說很喜愛一齣港產恐怖片三更中o既"回家"篇!

當時, 我真係唔明為何佢會喜歡上這齣心寒o既電影, 我睇o既時候, 自己就只有毛骨悚然, 這四個字!! :{

但當銀幕上播出Eve回看WALL.E在自己"沉睡"時, 為自己做出種種無微不至既事, 跟著Eve又不顧一切為救奄奄一息既WALL.E, 再面對失o左憶既WALL.E時, 我腦海即刻浮現出三更之"回家"中的橋段, 同時也終於知道為何朋友J喜歡上它了! 因為它們的愛就是這樣只付出不求回報的簡單純真的愛!眼淚也湧上在眼袋中, 不過, 今次冇流出o黎! Hehe... :)

我唔會俾WALL.E 100分, 因為我略嫌佢太貪心, 想一次過講o既野實在太多了, 有D位去唔到好盡(所以, 我喊唔到!!), 收得又太快, um ... 我只會俾92分啦!! 有d人可能覺得冇咁高, 但唔俾90分以上點叫做fans喎~~ 哈哈!! :P

努力啦! 各Pixar同仁!! :D

PS:
1. 朋友J喜歡三更之"回家"中描寫丈夫(由黎明釋演)與妻子(由原麗淇釋演)大家彼此o既承諾, 坦率和完全信任對方o既深厚愛情! 簡單卻係世間難得!!
2. 大家有冇遲入場呢? 如果有, 你就可能睇唔到pixar今次o既"測試"短片: Presto, 點解我會話係"測試"呢!? 你想知就留言啦! :p
幸好朋友"文-丁"在我未睇WALL.E前, 俾o左條link我! 我唔係遲到! 而係, 俾d遲到o既人阻著我欣賞!! =_______="


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: