Tay's Web Diary

星期三, 8月 06, 2008

TayThink / Travel / Toto --- 2008 US + CA Trip Day 11

香港



[Click "View Album", 只有三幅芝加哥機場照

我們從Toronto到Chicago後, 由於Chicago去L.A.o既內陸機又delay左, 我地catch-up唔到L.A.去香港班機, 滯留o左係芝加哥, 好在芝加哥有direct flight去香港, 班機又有位, 如果唔係就唔知點算啦!

我地番到香港, 我地d行李仲未返到, 我地唯有輕輕鬆鬆咁攞著hand carry番屋企~~ :D

今次旅程, 遇上很多不同o既事情, 有開心也有些不快o既事, 如死亡四個S, 美國旅遊巴士阿叔, 行skywalk, 搭Maid of the Mist...

但也可以說是一個難忘和充實o既旅程~~

世界好多野都係對比的~ 時間絕對是其中一樣吧!
對大部打工o既香港人來說這是一個頗長的假期, 但對常去美加探親的港人來說又可能太短了~~

與爺爺相聚o既時間可能短暫, 但更顯得珍貴, 很有千里送鵝毛之意啊~

回到香港, 繼續努力生活, 繼續珍惜每刻, 每人, 每事, 每物~
我想這是能給他倆最好的禮物吧!


希望我可以做到如德國詩人 --- 歌德所說:
"每個人, 每天, 至少要聽一短歌, 讀一好詩, 看一好畫. 如果可能的話, 再多講幾句有意思的話."
每天不閒過, 做多點充實的事~~~

o^________^o


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: