Tay's Web Diary

星期日, 8月 10, 2008

TayThink / Travel --- Venice & Glasses

近日暑假好多朋友去o左旅行, 有D仲去o左歐遊!!
朋友W去o左威尼斯, 話搵唔到我買俾佢o既玻璃吊咀手信!

其實, 計一計已經係6年前o既事了! 而威尼斯仍然係我最愛o既地方~

我以為佢早已經唔見o左! 原來佢話至今仍留著, 因覺得很美, 想再去買.
啊! 多感動啊!! :{ + :)

唔...有人咁珍惜自己送o既禮物, 其實我真係覺得好開心喎! (我都留著大部份朋友送o既禮物架!!)

各位朋友, 如果下次去威尼斯, 我recommend兩個島一定要去, 一個叫Murano, 有玻璃島之稱, 有好多大大細細o既玻璃店, 我就係係呢度細細間o既shop買o左我朋友所講o既玻璃吊咀! 另一個係Burano, 島上有好多買雷紗o既鋪頭, 人們還用人手製作雷紗, 示範俾遊客睇!!

兩個島都係"手工"出名, 鍾意"手工"製品o既朋友就唔好錯過啦! 搭水上巴士都可以去晒呢兩個島架啦!! :D

下次, 如果(係如果)我去威尼斯, 我會去埋佢地著名o既海灘, 麗都, Lido! 有幾著名!? 你可以留意o下世界各地不同買沙灘用品或衣著o既店鋪都會用佢個名, 其中澳門威尼斯人酒店商場內有一間店, 就用o左呢個名啦! 連Pixar電影WALL.E中太空船內泳池用o既毛巾也繡上"Lido Deck"!! 哈哈!! 你看多著名!!
有趣o既係自己一直都鍾意玻璃製品, 也特登去上玻璃製作班.

而且, 近排買o左一個玻璃吊咀(話係murano黎喎!)俾女友做生日禮物, 又睇到日本一個玻璃製品o既web!

突然好掛著好靚o既威尼斯同玻璃tim! 我幾時可以再親身感受你呀~~~~ >____<#

More info from Wiki:
1. Burano
2. Murano
3. 上面提及的日本網頁, Nangoo
4. 6年前o既威尼斯Travelogue, 可在這裡找到!

Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: