Tay's Web Diary

星期日, 8月 10, 2008

Sports / TayThink / Toto --- 在港感受奧運! 現場觀賞香港奧馬盛裝舞步賽!!

我唔係乜野紳士, 騎馬算騎過一次, 現場睇賽馬睇過兩次. 雖然, 馬係我其中一種鍾意o既動物, 但係, 奧運馬術比賽盛裝舞步賽 (Equestrian Dressage) 與我真係可以話大纜都扯唔埋!!

不過, 今次阿媽又好叻兼好彩咁買到馬術盛裝舞步賽o既飛喎!!
咁我地就一齊去親身參與奧運, 睇盛裝舞步賽!!


我地今次睇晚間o既賽事, 原本係7:15開始比賽. 雖說要兩個鐘頭前安檢, 但我地真係一早就去到大學站! 有幾早!? 4:30!! shuttle都未有!! 因為阿媽同家姐係屬於好心急o既人, 話寧願早D入去, 影o下相同行o下shop, 都廢事咁遲喎~
-__________-"

未有shuttle, 就唯有等啦! 其實, 大學火車站已經人頭湧湧, 我地等等o下, 表弟就俾兩位記者姐姐訪問. 怕醜仔第一次俾人訪問, 佢"唔知點咁", 好!! 哈哈!!!

早好有早去o既好, 我地搭到第一班shuttle, 係九巴o既"HK1"號入場羅! hehehe~~

Shuttle落車o既地方, 要步行大該2分鐘就到安檢站. 冇美國機場安檢("死亡四個死")咁煩, 都頗輕鬆啊! :)

不過, 任何飲品包括水都一樣唔可以帶入場, 同機場既安檢一樣, 袋要過X-光機, 人就過金屬探測機, 好快就過o左安檢!

場內有水機, 所以可以帶空既膠樽入去裝水, 但裡面買水每支都係5蚊, 汽水都係7蚊咋, OK喎!

入到去, 搵歡歡影相, 排隊入souvenir shop, 不過, 要排半個鐘!! >____<" 好鬼死熱呀!

入到去souvenir shop, 就梗係買"歡歡騎著馬既奧馬吉祥公仔"啦! :)

係場度影下相, 親身睇到奧運既雄雄聖火!

跟著就開始睇馬術, 我地開頭真係晤知做緊乜, 不過好在有帶收音機, 我地一路聽下聽下就識得睇啦喎!
識得蛇行, 斜步, 最高難度o既空中換步, 點分"做得靚"或"做唔得靚",點樣計分~

其實計分方法好簡單, 有三位評判, 坐係唔同o既位置, 每個參加團體 (即人同馬)做完每一個動作後, 評判會俾一個細分由1-10, 10分係最高, 跟著完晒成套動作後, 評判團會計算罰分, 即係要扣o既分數! 扣得最少o既就第一.

唔知咩原因好多馬都有緊張o既反應, 有D參賽者話係場內o既音效同個好大o既大銀幕影響到馬匹o既情緒, 我地就懷疑關中式屋簷型設計o既評判席事, 原因係有咩馬會見過呢D設計!?

其中, 我國首位馬術代表年僅19歲既華天在開賽不久, 佢同隻馬, "步雲天地一號"去到近評判席附近既位置, 馬匹就出現"驚閃", 但哩個後生仔真係好老綀, 立刻好快咁按撫自己同伴既情緒, 做晒全套動作! 難怪年紀細細o既佢係世界排名第31!! 勁呀! :O

而華天也悉心為"步雲天地一號"打扮, 係佢o既後莊印上五星國旗!! 又形又靚!! 愛爾蘭選手就印o左奧運5環係隻馬度, 不過, 都係"步雲天地一號" "出"D! :D

佢最後既分數不高, 但如果不是這下的"驚閃", 我想他該係當晚o既頭3位!

另外, 一個只有20歲既巴西代表就重危險, 成隻馬驚到"人立"!! 即係好似人咁兩隻腳企係度!! 差D連拋o左巴西代表落地!! 好在好驚冇險~~~

當佢同隻馬免強完成晒所有動作向評判敬禮時, 觀眾就以掌聲鼓勵佢, 隻馬又即刻又"驚閃" ... 唉...哎...又嚇親佢tim~

睇晒成晚賽事, 都ok呀! 唔太悶喎! 人生總算叫做參與過奧運呀!! hehehe~~
又學到點睇盛裝舞步賽, 知道馬術o既難度, 人同動物o既合作能如此華麗同優美! 更知道世界上原來係冇白馬呀!!! :O
(想知答安案就comment呢個blog啦!, hehehe~~)

華天也成了我o既小偶像了!! 加油呀!!! 下次, 替我們摘下馬術第一金吧!!
o^________^o

Equestrian Official Site: Click Here



Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: