Tay's Web Diary

星期五, 11月 14, 2008

TayThink / Toto / Travel --- 秋季日本郊遊團 | 立山黑部 (Tateyama Kurobe) | 野猿公苑 (Yaenkoen) | Day 3 | Part 1

馬騮溫泉, 野猿公苑 (Yaenkoen)位於長野(Nagago),(古名信州, 日本の令制国の一つ、信濃国の別称。現在の長野県。From Wiki), 途中經過小布施休息站,我地買左信川既名物(特產) --- 蘋果, 不過唔係大果隻而係細既"天子嬌囡", 細細粒, 帶著淡淡既蘋果香, 兩啖就食晒, 是很好o既健康小食. :P~~

入野猿溫泉呢個連National Geographic都有介紹過既世界唯一馬騮專用溫泉, 任何人都要行2km長既山路入, 2km山路出!

禽日上立山只可以話係登山, 因為全程都係撘車, 只在水霸行左一小段! 今日就算係第一次係日本行山啦!
唔 ... 感覺好舒服, 因為氣溫7度左右, 少少陽光, 少少風, 少少雲, 好爽呀!! 心情舒暢, 我地一路行一路影下呢度既山景.



未到野猿公苑入口前,有一個溫泉眼叫地獄谷溫泉, 泉眼不停噴出一條兩三層樓高既泉水, 旁邊有一間民宿既露天混湯, 即係男女一齊浸溫泉既露天風呂!!! :O

D馬騮仔就無理你咁好氣, 係成間酒店度通處走, 你有你浸, 佢有佢搵食! 今次有幸見到四位妙齡少女浸溫泉!! Wow! :P

大家唔洗諗著係我D相搵到呢四位日本妹啦! 我冇影到相, 雖然, 我帶左支長炮, 但學導遊話齋要"尊重別人嘛"! :) + :P

越接近野猿溫泉, 就越黎越多馬騮. 一過左條橋, 就見到一隻剛浸完溫泉, 成身濕晒既馬騮仔坐係欄杆度捉緊蚤同晾緊乾自己, 行埋佢果度差不多只有兩步既距離, 佢都唔會理你, 繼續捉佢既蚤!
再行多幾步, 就係野猿溫泉, 溫泉唔算大, 好似我地香港公共泳池裡既BB池咁大, 已經有10幾廿隻男男女女同一家大細既馬騮浸緊溫泉或坐係泉邊.

遊人不停攞起相機同D馬騮影相, 佢地成班就"眼超超"咁望番我地, 都唔知邊果係"被觀賞"o既一群 ... -_____-"
有D馬騮就唔理咁多, 努力咁幫其他馬騮捉蚤(其實應該係取鹽), 馬騮BB就最百厭, 又爬繩又捉著其他BB玩~

突然, 發現有D馬騮不停牛咁眼望著D泉水, 莫非個溫泉有溫泉魚!? 佢地想捉魚食!? 但係又唔似喎!
呀! 終於醒起係旅遊講座度, 講師話因為11月既天氣(當日係7度)對於呢D雪馬騮黎講係完全唔凍!

管理人員唔想我地呢D遠道而黎既遊人失望, 就會灑D豆落去個溫泉度, 等班雪馬騮,落去執豆, 順便又浸番個溫泉!
開頭仲驚D馬騮唔會出現, 或者唔會落溫泉, 原來馬騮唔會走, 因為掛著執豆! o___O"

睇完呢班咁識嘆既雪馬騮, 我地行番2公里出黎, 係小食店買左五平餅, 其實唔可以話係餅, 而係燒飯團, 岐阜縣一帶的街頭小食, 好好味呀!

我試過一間香港日式燒物店, 試過佢地既燒飯團, 成個飯團外燒得好脆, 裡面可能有鰻魚或其他野, 食起上黎就可能比較乾身.
呢個五平餅就啱啱相反, 佢係一個較濕既長形淨飯團, 包著一支木棍, 塗上日式既燒烤醬黎燒! 食起上黎因為有燒脆左燒烤醬, 同樣香脆!
但因為夠水份, 咬落去後, 熱辣辣米香就由飯團湧出黎, 好濃既米香,真係好好味架! おいしい!!!
食著美味既五平餅, 賞著前方既一撮紅葉, 好好feel啊!

睇完馬騮, 我地繼續前往其他景點, 途經志賀高原既蓮花駅, 1976年冬季奧運既會埸, 望著冇雪既滑雪場, 食sabu sabu, ok喎!

野猿公苑 + 地獄谷の地図

放大地圖


Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Oldman 說...

Thank you for your "信州限定" !

Unknown 說...

Welcome Welcome~
Sorry to keep u fat tim~
:P