Tay's Web Diary

星期一, 11月 17, 2008

TayThink / Toto / Travel --- 秋季日本郊遊團 | 立山黑部 (Tateyama Kurobe) | 野猿公苑 (Yaenkoen) | Day 4

我地一大清早就去左酒店內既溫泉, 有幾早? 又係6:30出發! 7:00正入去到浸溫泉! 都係男女分開, 也有室內同露天風呂~ 不過, 男女湯中間, 有一個要著泳衣既混湯, 也有一個足湯~ D小朋友就當係嬉水池~ -________-"
浸完溫泉, 我地行番我地住既小木屋, 影下路上既紅葉~ :D
呢度係我地今次旅程最多紅葉既地方! :( + :)

食完個日洋式既自助早餐, 我地就去今日既景點亦係我地伐呢次旅程最後一個自然景點, 白絲瀑布!
瀑布離酒店只係廿分鐘既車程,落車伙後行兩分鐘就到啦~
白絲瀑布既名就係個瀑布好似白頭髮一樣~ 你地話似唔似?

停車場旁有不少既小商店, 當中有鹽燒河魚叔叔, 好多人幫親啊! 我地剛食完早餐, 實在太飽就試唔到啦~

做完晨運後, 我地就進入"購物模式", 到酒店內既outlet逛街, 購物!
其實, 我地住既呢間輕井沢酒店, 係一間大型娛樂式酒店, 有得打golf, 滑雪, 浸溫泉外, 佢地有一個大型既outlet, outlet 更分為 East, WEST, NEW EAST, NEW WEST 同食街, 真係一條街, 裡面開滿十幾廿間不同既食店!
鋪頭就唔知有幾多間啦! 法國既an耶s bay, 美國既n_ke, add_as, L.L. 豆, ... 你地自己係相簿到數啦! 估中可能有獎! :P
當中法國既an耶s bay就最平, 有個香港賣緊1300蚊既袋, 佢地賣5000yen, 既係400蚊!! 嘩!! 平成2/3!!!! o____O"

我就買左兩個UB既環保袋, 我一年多前知道日本呢度UB好有心機設計既環保袋, 香港就見唔到有得賣! :D


行到咁上下我地就去左食街醫肚, 食义繞拉麵同餃子! 咸左D, 大過都幾好味!

點知食完後, 見到一間好正既麵包鋪, 香港都成日見到既法國"抵你發"麵包鋪, 兩位阿媽話D包好靚, 又買左幾個 ... 不過, 真係靚過香港既~

行下有見到一間呢度出名日製新鮮果醬店, 咁又不停試食! 食左廿幾款醬!! 飽上加飽!! @_____@"

行完呢個OUTLET, 我地會搭子彈火車落東京,行新宿!第一次, 搭子彈火車, 感覺!? 冇, 因為, 差唔多全程都瞓著左! :P

到左新宿, 各團友就全力出擊逛公司, 我地都係逛公司, 不過, 我地就去行高_屋既超級市場, 睇下佢地賣既貴價生果, 一入公司大門已經普通話大使同我地介紹, 非常親切, 不過, 唔似去左日本~ 如此同時, 也察覺到我國同胞消費力之高是多厲害!

我地買左好靚既富有柿! 再去歌舞技町附近既百果園買世界一蘋果, 巨峰提子同梨!! 又足足平香港2/3!!
同份量同包裝既巨峰提子香港賣198, 呢度賣1000yen, 即80蚊! 仲要係新鮮好多! >___<
Hand carry 都要帶晒佢地番香港!!


左去買(幫人買)化妝品同藥品, 又一大袋一大袋咁返酒店!

輕井沢酒店同白絲瀑布の地図

檢視較大的地圖

Start from 2006 ... Free Counter

2 則留言:

Unknown 說...

Anges b 真係平得好誇,可惜我返黎先知......

Unknown 說...

估唔到你唔知喎!
不過, 我地都係買左兩個咋!