Tay's Web Diary

星期日, 11月 16, 2008

TayThink / Toto / Travel --- 秋季日本郊遊團 | 立山黑部 (Tateyama Kurobe) | 野猿公苑 (Yaenkoen) | Day 3 | Part 2

睇完馬騮後,我地去今日第二個景點, 有日本三大溫泉之稱既草津溫泉, (其他係北海道既登別同兵庫縣既有馬溫泉).
去草津溫泉前, 我地會先去佢既溫泉既源頭, 草津白根山, 一個活火山, 日本百大名山之一.
導遊話登白根山一D都唔輕鬆, 上次整團人行到一半都要折返, 凍都跑番落山~
心諗行山去睇馬騮又行左, 上雪山又上左, 今日天氣又咁好, 上白根山點會有問題呀~

點知一落車, 就知這次真係會唔容易!
雖然陽光普照, 不過呢度山頂好大風, 風到人都郁, 好凍~
而且, 我地都算處於高原既地方(白根山高為2160米, 我地大約係2000米),
由暖笠笠既車廂出到呢個空氣稀薄又凍又大風既山頂, 做帶氧運動, 不停行斜路登山, 真係一D都唔容易!
一路上山, 路既兩旁有兩間"避難所"以防火山爆發時, 入去避溶岩! 好驚啪啫! O___o"

用左比平時慢一倍既速度, 我地終於上到山頂: 湯釜, 一個帶有高濃度鹽酸既火山口湖, 形成淺藍色既湖水, 親上山頂白色既新雪同淺灰色既火山灰, 一幅美麗既圖畫~ 但這幅美麗既圖畫, 不能久留欣賞, 因為個頭好似就黎俾D風吹甩~

我地行番落山, 到手信店旁既i記咖啡店, 買左兩杯朱古力同一杯巨峰提子軟雪榚!!
係! 我果時係好矛盾! 愈凍愈想食D凍野~ :P

凍完後, 我地就上車去草津溫泉進發. 由山頂落去溫泉, 我地一定要感受下以賽車出名(頭文字D)既群馬県, 佢地山路裡既急彎 --- 髮夾彎!
雖然, 這裡冇藤原拓海, 冇A86又唔晌榛名山(はるなさん, 頭文字D既故事發生地), 不過, 我地有好既旅遊巴士司機: 高野先生, 我地雖然感受唔到飄移, 但我地感受到髮夾彎同高野先生駕駛技術既厲害!
我地到草津溫泉落車時, 冇人嘔又冇人暈~~ HAHAHA

草津溫泉既地標就係湯畑同湯畑旁一個供遊人手湯(浸手)同足湯(浸腳)既小溫泉.
由於白根山流落黎既泉水實在太熱, 不能立即引到各溫泉酒店俾住客享用, 所以, 當地人就用一個又一個既木箱將D水隔著, 涼凍D水, 再引到各溫泉酒店俾住客享用.

而供遊人手湯(浸手)同足湯(浸腳)既小型溫泉, 我就唔知叫乜名, 但我就俾左個大冬瓜溫泉既名俾佢! 因為, 我就係呢度又跌親! 搞到自己成個大冬瓜咁!

點解會跌親呢? 其實足湯既地方好細, 只有三邊可以坐~ 每邊只可以坐4個大人, 人人一見到有位就坐落去, 兩位阿媽同MyV都坐低左, 岩岩有空位, 咁大家好心急叫我坐低, 我自己當然都好心急啦~ 又除鞋除襪, 顧著同佢地影相, 又驚自己部相機會掂到D泉水, 點知當自己隻腳掂到泉水時, 先發覺原來未摺起條褲腳tim! 咁就立即縮番起腳啦~ 但因為坐既位置好淺, 重心一向後移就出事, 成個人翻左向後面跌左落地~
咁就出見左一個大冬瓜啦!
條腰瘀左一大"撻", 所有浸緊既足湯既香港同日本人都嚇一跳, 不過, 大家見我起番身, 無事都笑起黎~ 我就只好苦笑啦~ heeeeheeeeee
-_______-"

浸完足湯, 我地就到旁邊既名物販賣店, 買呢度既名物 --- 溫泉饅頭! 用溫泉水做既饅頭D皮好煙韌, 仲有好香既豆沙, 好好味啊!


做完大冬瓜, 我地去今日行程既最後一站: 淺間山鬼押出し園! (淺間山也是日本百大名山之一)

1783年火山爆發後既遺址, 當年死傷嚴重, 爆發後既岩石形成不同既形狀, 好似我地桂林既石林一樣, 不過我地到既時候已經較太晏, 又知道呢祿度係遺址, 天色差唔多已經黑晒, 冇左太陽, 氣溫又低, 配上黑到睇唔到既黑色溶岩石, 特別陰森~~ 真係一個名符其實既鬼地方 ...

冇野做唯有影張無聊相: 等我吹走淺間山既火山煙先!
參觀完鬼押出し園, 我地番酒店~ 今次旅程最靚既酒店: 輕井沢既小木屋酒店!

我地今次可以兩個人住一間小木屋, 每間屋可能有千多呎!! 每間屋有兩間房一個大廳! 大廳中有一張四人既飯枱, 而每間房又有兩張床, 果晚都唔知擇右邊張床好, 椗左邊張床好~~ 真係日本好少見既酒店!!


我地為左好好享受呢間酒店, 我們聽朝會去浸個早晨溫泉, 今晚就黎係房度黎個由北海道宅急便既宵夜, 鱈場蟹同牧丹蝦!

我後悔食左牧丹蝦先, 因為佢地實在太 ...太...太...甜甜甜甜甜甜甜啦~~~~~

大劑!! 又食到咁飽去瞓tim! 哎 ... 番香港要地獄式減肥啦!! (已經報左今年既馬拉松啦! :P)

草津白根山及草津溫泉の地図

檢視較大的地圖


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: