Tay's Web Diary

星期日, 11月 09, 2008

TayThink / Toto / Travel --- 秋季日本郊遊團 | 立山黑部 (Tateyama Kurobe) | 野猿公苑 (Yaenkoen) | Day 2 | Part 2

參觀過合掌村後,我地就向這個旅程既第一重點立山黑部(Tateyama Kurobe)進發。
(圖片由official website轉載)
立山(Tateyama)跨越兩個不同既縣: 富山同長野縣(古名信州),要乘坐六種不同既交通工具登山,未上機前看見朋友P既相,早已唔奢望會見到紅葉滿佈既立山,今年因為提早凍左,11月10號已經要封山(我們是離封山日前的第8天!)! 不過, 在公路上遠遠看見積得滿滿雪既山頂,心情就仍然非常興奮但同時又好擔心會好凍!好在今日天氣好好,雖然有D雲但無風同有太陽!!

興奮既原因係我第一次見到真雪,我地係立山駅(下午1:30)吃過中午飯就撘尾二班立山電纜車[交通工具一]上山到美女坪(下午已經無人上山,因為5點半已經黑晒天) 再撘高原環保巴士[交通工具二]去山頂. 我地終於到左我地今個行程最高既景點,2450米既立山室堂,我地走出室堂既觀光台,雪已經落得滿滿同厚厚的了!由於係新雪又有太陽,D雪就好似好滑又好似好白咁。
我地急不及待就衝出去,懶理出面只係零下1.3度!一面衝出去,一面不停叫兩位阿媽小心跌倒,但又好心急咁拿起D雪製造人生第一個雪球!
再向前踏出一步,成隻小腿已經陷入軟綿綿的白雪中了。

回頭一看,兩位阿媽仲行得快過我地, 又話要整雪球又話要去影冰湧泉水,又話要去影立山石牌,又話要行下果邊又話要行下另外一邊, 仲要坐係雪上面影相, MyV隻鞋又跣下跣下,我相信我係全山最嘈既男人,唔係,應該係全山最嘈既人(第一次可以嘈過D女仔啦!),不停叫著: "慢慢行!唔洗急!小心D!"

非常好既係佢地個個都無跌倒! 不過, 最嘈果位 --- 即係我,就跣低左啦!! 躂到個PatPat都幾痛呀!

跟著我地就搭無軌電車[交通工具三]去位於2316米高既大觀峰(Daikanbo), 再搭立山空中索道(吊車)[交通工具四]到達1828米高既黑部平(Kurobe Daira), 和黑部峽谷。這程如果係紅葉處處就係最靚既景點, 佢地著名既名信片(紅葉+黄紅色吊車)就係呢度影架啦!可惜今年提早凍,無計啦! 之後再乘坐地下索道[交通工具五]黑部湖(Korobeko), 和黑部水霸(Kurobe Dam), 到達時已經係4:30,天色已經開始黑啦! 全個水霸只剩我地一團香港團同一團日本公公婆婆團,天色已經好黑而且月亮都出埋黎,可知這個水霸是用嚟水力發電,規模不少,但人流這樣稀少,又沒有陽光下,整個水霸也份外心寒!! :S

我地徒步行10分鐘經過黑部水霸, 搭埋最後既無軌電車[交通工具六]後,我地到達立山既另一邊也是長野縣/信州,我地都係最一班離開這裡既旅客,Sayonana, Tateyama!

跟著我地就去信州大町溫泉區,浸溫泉舒緩一下今日既辛勞,準備聽日另一個艱辛既旅途!

浸了個湯, 有室內和露天風呂,不過,唔係混浴,只是男女分開吧~不過我都第一次無遮無掩咁係人面前沖涼,都係一個很好既經驗啊!

立山黑部(Tateyama Kurobe)の地図

檢視較大的地圖


Start from 2006 ... Free Counter

6 則留言:

Oldman 說...

Me too
When first times I visit 北海道
I fall down two times
smashed my brother's EOS 1000 on floor
hand grip broken
:P

匿名 說...

wow...the snow mountain reli look nice r...how a fantastic trip r...:) ada

Unknown 說...

Yes for both~
Man: It's really hurt, but it's good my bug can feel the snow!!!
Hahaha~ :P

Dada: it's not bad, but the most beautiful of the mountain (Tateyama) when it's full of "Red leave" and when it's full of snow~ (End of March or beginning of April), consider it as ur next spot, i think u will love it too! :D

Unknown 說...

I'm 朋友P. I saw rainbow at 水壩, why you go so late? My last stop at 立山 is 水壩, since I went by driving, so I need to go back to 立山站 to get back the car.

Unknown 說...

Yes, i also think it's too late, cause we are 跟團 and just can arrange half day stay at Tateyama, Sigh!

We go to 野猿公苑 (Yaenkoen) day after!

匿名 說...

風光怡人,多麼令人羨慕的旅程!
心靈