Tay's Web Diary

星期一, 11月 17, 2008

TayThink / Toto / Travel --- 秋季日本郊遊團 | 立山黑部 (Tateyama Kurobe) | 野猿公苑 (Yaenkoen)|Day 5

今日係呢個旅程既最後一日, 我地住兩國駅 (近相撲既競技館同江戶搏物館), 我地今日有幾個鐘頭既時間就要上機, 有D團友好厲害, 竟然去到迪士尼!! O____0" 其實 11:30 要返到酒店!!
我地就擇左去多年前朋友M介紹既地方 --- 上野アメ横丁(阿美街)!

去阿美街, 有幾個原因:
1. 近酒店, 由呢度去上野御徒町, 只雖5分鐘, 撘都營大江戶線, 車都唔洗轉就去到啦!
2. 呢度賣乾濕貨街, 啱晒兩位阿媽行!
3. 仲有成橦既玩具店, 啱晒我地行!小饅頭版(小金)就係呢到買架啦! :D
如果新宿係銅鑼灣, 上野阿美街就好似香港既旺角, 女人街+花園街! 掃手信一流既地方!!

輕輕鬆鬆(只係指心情, 兩手都係蠻沉重的~)行完阿美街, 我地返酒店PACK箱!

臨上機前, 我地先食個午餐, 烤肉自助餐, 嘗埋A4既神戶牛, 又係好滿足咁上機~~


玩完呢個秋季日本郊遊團!!!

回港努力工作!!!

^______^" + >________<"

東京上野アメ横丁+兩國酒店の地図




Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: