Tay's Web Diary

星期六, 11月 22, 2008

TayThink / Toto / Travel --- 秋季日本郊遊 遊後感

日本係一個深受大自然煎熬既島國, 地震火山爆發經常都有, 以往既日本人生活在惶恐當中.

依家既日本人冇討厭自己既國土, 反而愛著這個國土供及他們既資源! (但願如是吧!)


佢地鍾意浸溫泉, 可以鍾意到每日早午晚三次咁浸!擁有遼闊既海岸線, 全民也極愛食各種魚類也是全世界都知既事!

行入佢地喜愛既地方時, 好似係白川鄉咁, 佢地會連地上既污水蓋都設計一個屬於呢度既卡通公仔放係上面!

野猿公苑白絲瀑布山路旁有一條污水渠, 佢地會用一塊塊既石頭砌到好靚!

好似好變態咁, 我真係好鍾意條渠喎! :P

日本人更是一個四季行樂既民族. 春天愛賞櫻花, 夏天愛去沙灘, 秋天愛賞紅葉, 冬天又有雪祭!

還記得上年日本天文台誤報櫻花盛放既時間, 要出黎道歉, 就知佢地幾著緊!

好羨慕佢地有四季分明既天氣, 更羨慕佢地全民都有著愛自然, 愛季節變化, 不停追著季節玩樂既心意!就算係大都會既東京中, 也常見各種既樹木花草! 天然同綠化工程也做得非常好!

極愛大自然既日本人亦同時也尊重大自然(除左鯨魚), 可能係佢地有著咁既態度, 佢地懂得和諧既設計(Harmony Design)!

草津溫泉區裡面一個小小招牌, 令我欣賞到日本人佢地對環境和諧既堅持同肯為和諧設計而犧牲既精神!
香港人(不單指商人, 也指香港既普遍顧客, 顧客<-->市場<-->商人, 大家永遠都係互相影響既關係呢!) 能有這樣的勇氣嗎!? 有這樣的遠見嗎?

草津溫泉區草津溫泉區一個以白色啡色為主題色既設計既旅遊區.唔 ... 點解用啡色, 我諗因為草津溫泉既地標 --- 湯畑, 係由一個個木箱組成, 自然就用木既顏色 --- 啡色來做主題色.

兩旁既店舖同溫泉酒店都係以一貫日本既建築顏色--- 素色: 白,黑,灰, 啡為主色. 單係呢一點香港也難以造到了!

當我攞著部相機, 影下呢度既地標:湯畑既時候, 冇一個地方或店舖會distract到我, 我(其他遊人)也只集中注意這個湯畑!

影影下既時候, 我發現一間店舖既招牌(頭先提到), 一個係香港甚至世界各地都見到既"數字"便利店 --- "些粉"既招牌!

一向都以, , , 為主色既招牌, 係呢度改上呢度草津溫泉區既! (攝於 秋季日本郊遊團 |Day 3|Part 2)

以往係香港老遠就見到呢間便利店, 今日竟然隱藏係草津溫泉區裡~

不論係呢度區內既人士要求呢間便利店除去佢原有既色彩, 定係呢間特許經營店既老闆自己既意思, 又或者經過多少既游說或法律文件既程序 ...

呢一刻, 為呢間便利店除去佢原有既色彩既人已經贏左我既歡心, 我連續影低這間便利店既中, 遠, 近既相, 不停咁叫MyV: "你睇下呢間7仔!你睇下呢間7仔!"去欣賞呢個Harmony Design! 其他人應該以為我痴線, 係鄉下出黎, 未見過7仔! ^____^"

可能你都會覺得我神經病, 不過, 要贏人地就係呢少少既堅持同執著! 我地中國人"學"野真係好快, 不過, 捕捉神緒同呢一份細緻就欠奉啦!

鍾意日本人對自己既土地同環境既喜愛, 欣賞佢地既和諧同細心既設計(一個簡單既價錢貼紙, 一個產品既說明書或一個污水蓋就知啦!), 就係呢"少少"就知道佢地如何細膩對待自己既生活, 人生.

曾經有朋友話去北海道, 見到一對日本既公公婆婆去影花, 佢地好慢好慢咁set好部相機, set好個腳架, 左度右度, 我個朋友影完一轉相番黎(已經過左成個鐘咁泄), 佢地都仲係影緊同一朵花!!! o______0"

我諗我依家未必可以咁, 不過, 我想學習日本人對生活既細膩, 對周圍環境既awareness. 咁樣就知道自己與自然環境既存在, 欣賞當下, 欣賞自己, 欣賞自然!

o^_____^o


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: